۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۵۰۹۲۸۶
مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد لرستان خبر داد؛

آغاز طرح اوقات فراغت در کانون های فرهنگی هنری مساجد بروجرد

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان از آغاز طرح اوقات فراغت در کانون مساجد بروجرد خبر داد و گفت: این طرح با هدف غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان و نوجوان برگزار می شود.
اوقات فراغت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، صبح امروز در حاشیه آغاز طرح اوقات فراغت شهرستان بروجرد در جمع خبرنگاران گفت: طرح اوقات فراغت فرصتی برای جذب جوانان به مساجد و تقویت اعتقادات و باورهای دینی آنان است.

وی با اشاره به اینکه امروز با حضور مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بروجرد در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان تفاهم نامه فعالیت اوقات فراغت در این شهرستان منعقد شد، افزود: طرح اوقات فراغت با حضور مبلغان اعزامی تا 20 شهریور ماه ادامه دارد.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت در کانون ها به صورت شهرستانی و همزمان با انعقاد تفاهم نامه برگزار می شود، عنوان داشت: در این مراسم باید رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کانون فرهنگی هنری معین، نماینده دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری، مسؤولان و مدیرانی استانی و شهرستانی حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه طرح اوقات فراغت فرصتی مناسب برای نهادینه سازی ارزشها بین نسل جوان و نوجوان است، اظهار داشت: حضور و فعالیت مبلغان امری مؤثر برای اثربخشی فعالیت های کانون مساجد در اجرای طرح اوقات فراغت است.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان بیان کرد: غنی سازی اوقات فراغت عاملی مهم در جهت رشد و توسعه فرهنگی دینی جوانان است.

وی یادآور شد: در اجرای این برنامه ها مبلغان تلاش می کنند با اجرای برنامه های متنوع و پربار استعدادهای برتر جوانان را شناسایی و در جهت رشد و هدایت این استعدادها در حوزه فرهنگ و هنر اقدام کنند./9459/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات