۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۵۰۸۶۲۸
رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز:

تبلیغ بهترین راه مقابله با آسیب های اجتماعی است

رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز با اشاره به گسترش شبکه های اجتماعی و امکانات فضای مجازی، گفت: تبلیغ به موقع و اثرگذار برای بصیرت بخشی به جوانان بهترین راه خنثی سازی هجمه ها و مقابله با آسیبهای اجتماعی است.
تبلیغ

حجت الاسلام  محمود محمودی، رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به گسترش فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اشاره و بیان کرد: با توجه به استفاده آحاد جامعه از امکانات فضای مجای باید فعالیتهای فرهنگی در این فضا گسترش یابد.

وی با اشاره به فعالیت تبلیغی اثرگذار مبلغان در عرصه های گوناگون افزود: حضور مبلغان در فضای مجازی ضروری است و باید برنامه­­های نوین و متنوع فرهنگی مذهبی در این فضاها ارتقا یابد.

رییس تبلیغات اسلامی اظهار داشت: جهت ارتقاء سطح بینش فرهنگی و مذهبی آحاد جامعه به ویزه نسل جوان و نوجوان باید در جهت ارتقا و تقویت فعالیت های فرهنگی تبلیغی تلاش کرد.

وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی و امکانات آن خاطرنشان کرد: آشنایی جوانان با فرهنگ دینی و تبیین ارزشهای دینی و فرهنگ اسلامی بین آحاد جامعه به ویژه قشر جوان تبلیغات اسلامی الگیودرز برنامه های متنوع و منسجمی دارد.

حجت الاسلام محمودی یادآور شد: تبلیغات اسلامی الیگودرز دوره های آموزشی ویژه جهت آگاه سازی مبلغان در راستای استفاده از فضای مجازی و در نظر گرفتن امکانات برگزار می کند تا مبلغان این اطلاعات را در عرصه تبلیغ به مخاطب خود انتقال دهند.

وی از تشکیل بیش از ۴۰ تشکل فرهنگی، دینی و قرآنی در شهرستان الیگودرز خبر داد و گفت: این تشکلها شامل هیأتهای مذهبی، فعالان فرهنگی مساجد، کانون­های فرهنگی تبلیغی، انجمن های اسلامی و مؤسسه قرآنی هستند.

رییس تبلیغات اسلامی الیگودرز بیان داشت: این تشکلها با راه­اندازی وبلاگ، کانال و گروه در تلگرام و یا سایت، مشغول اجرای برنامه ­های نوین و متنوع فرهنگی، مذهبی و قرآنی در فضای مجازی هستند.

وی با اشاره به وجود آسیبها در کنار فواید استفاده از فضای مجازی اظهار داشت: آشنایی با نحوه استفاده صحیح از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی جلوی آسیبهای آن را می گیرد و در این راستا باید نسل جوان و نوجوان را آگاه ساخت.

حجت الاسلام محمودی تبلیغ به موقع و اثرگذار را لازمه خنثی کردن آسیبها و هجمه های فرهنگی دشمنان خواند و گفت: بهترین و مؤثرترین راه مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان بصیرت بخشی به نسل جوان است./۳۰۲/۹۴۵۹/ب۱

ارسال نظرات