۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۵۰۸۶۱۵

هشتمین یادواره شهدای دروازه ری برگزار می شود

هشتمین یادواره ۱۲۸ شهید منطقه دروازه ری امشب و با سخنرانی امیر سرتیپ سیفی از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی برگزار می شود.
دروازه وصال یادواره شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، یادواره «دروازه وصال» هشتمین یادواره شهدای منطقه دروازه ری و بزرگداشت شهدای مدافع حرم با حضور امیر سرتیپ حسن سیفی از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی و با مداحی حاج صادق آهنگران از یادگاران دوران دفاع مقدس برگزار می شود.

این یادواره امشب بعد از نماز مغرب و عشا و همزمان با سالروز تخریب قبور ائمه مظلوم بقیع در مسجد حضرت ولی عصر(عج) واقع در میدان امامزاده سید علی(ع)، خیابان شهدای دروازه ری برگزار می شود.

گفتنی است منطقه دروازه ری 128 شهید خونین کفن را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و مراسم بزرگداشت این شهدای والامقام هرساله با حضور پرشور مردم شهید پرور قم و با حضور مسؤولان استانی و کشوری برگزار می شود.

هشتمین یادواره شهدای منطقه دروازه ری با عنوان«دروازه وصال» توسط ستاد یادواره شهدای دروازه ری و با همکاری پایگاه حضرت ولی عصر(عج)، حوزه شهید امرالله قربانی، بنیاد شهید و امور ایثارگران قم، سپاه علی بن‌ابی طالب(ع) قم، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم، صداوسیما، شهرداری و برخی دیگر از مجموعه‌های فرهنگی برگزار می‌شود./۸۷۲/ت۳۰۳/ج

 

ارسال نظرات