۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۵۰۸۵۰۱
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم:

هجمه ها نشانه درستی مسیر سپاه است/ تخریب نهادهای انقلابی بازی در میدان دشمن است

امام جمعه تبریز با بیان اینکه همه مسؤولان وظیفه دارند از سپاه حمایت آن را تقویت کنند، گفت: هرگونه اظهار نظر علیه سپاه مذموم بوده و اتهامات ناروا به این نهاد انقلابی، قرار گرفتن در میدان دشمن است.
حجت الاسلام آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم امروز در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه عاشورا و قرارگاه منطقه ای سپاه با اشاره به منزلت و ارزش سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: سپاه خار چشم دشمنان است و آنها چشم دیدن این نهاد انقلابی را ندارند.

وی با بیان اینکه سپاه، پاسدار انقلاب و ارزش‌های انقلاب است و تا پای جان بر سر آرمان‌ها و در برابر متجاوزان به نظام اسلامی ایستاده است، ابراز داشت: امروز سپاه در برابر دشمنان نظام اسلامی و کسانی که اندیشه تجاوز و نا امنی در کشور ایران را دارند مقتدرانه ایستاده است.

امام جمعه تبریز سپاه را یک نهاد برآمده از متن انقلاب دانست و گفت: در بحران‌های سخت و دشورا بسیار این سپاه است که انقلاب را یاری کرده و کشور را از این شرایط خارج کرده است، سپاه یک نهاد انقلابی و ولایت‌مدار و مطیع امر رهبر انقلاب است.

وی یکی از برکات سپاه را حضور در عرصه های سازندگی و عمرانی کشور عنوان و تصریح کرد: سپاه در آبادانی کشور و در عرصه های مختلف داخلی فعال بوده و در مسیر سازندگی و پیشرفت کشور نقش مؤثری ایفا کرده است، سپاه در کنار سازمان‌های دولتی کمک یار آبادانی کشور بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم اعمال تحریم‌های مختلف و صدور بیانیه اتحادیه اروپا علیه سپاه را نشان از عمق تأثیر و حرکت موفق سپاه پاسداران دانست و افزود: اگر امروز شاهد هجمه‌های فراوان از سوی دشمنان غربی هستیم همه به این خاطر است که سپاه در مسیر خود استوار و صحیح گام بر می دارد.

وی با بیان اینکه همه مسؤولان کشور وظیفه دارند از سپاه حمایت کنند و در تقویت آن تلاش کنند، ابراز داشت: هرگونه اظهار نظر علیه سپاه مذموم است و اتهامات ناروا به این نهاد انقلابی، قرار گرفتن در میدان دشمن است، تخریب سپاه ظلم به انقلاب و کارکنان غیور آن است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود بسیج را از مأموریت‌های اصلی سپاه عنوان کرد و افزود: ما نیازمند فرهنگ و اندیشه بسیج هستیم، دیدیم که بسیج در روزهای سخت انقلاب یار و یاور آن بود و در بحران‌ها انقلاب را حمایت کرد و در سختی‌ها همیشه در کنار مردم بود./854/پ۲۰۲/ج۱

ارسال نظرات