۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۴
کد خبر: ۵۰۷۶۱۵
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

دستگاه قضا نبض نظم عمومی در جامعه است

حجت الاسلام حاجی زاده فساد و ظلم را از عوامل براندازی نظام ها دانست و گفت: دستگاه قضا نبض نظم عمومی جامعه است و لازم است با مفاسد، ظلم و دست درازی به بیت المال مبارزه کند.
حجت الاسلام حاجی زاده، اهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی‌زاده امروز در دیدار با کارکنان دستگاه قضائی شهرستان اهر به مناسبت هفته قوه قضائیه با تأکید بر اطلاع رسانی در رابطه به عملکرد دستگاه قضا، اظهار داشت: هدف از تمام فعالیت‌ها در نظام اسلامی رضایت مردم و دستیابی به آرمش اجتماعی است.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، این حضور عظیم را نشانه اعتماد و رضایت مردم دانست و ابراز داشت: دستگاه قضا به جهت تصدی امر قضا و برقراری عدالت لازم است در کمال خوش رویی با مراحعه کنندگان به مشکلات مردم رسیدگی کنند و با ظلم و فساد مبارزه کنند.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با بیان اینکه قوای سه گانه باید پشتیبان هم در مسیر خدمت به مردم باشند، تصریح کرد: مبارزه با فساد و تحقق عدالت اجتماعی خلاصه حکومت اسلامی است، رفع تبعیض، مبارزه با ظلم، افزون خواهان و برقراری عدالت در نظام اسلامی بسیار مهم است.

وی برقراری عدل و قسط را مهم‌ترین وظیفه قوه قضائیه خواند و افزود: هیچ نظامی بر اندازی نمی شود مگر آنکه در درون آن ظلم و فساد نفوذ کند، بنابراین مفاسد درون دستگاه‌های نظام باید شناسایی و رفع گردد، همین بحث حقوق‌های نجومی در شرایط بد اقتصادی مردم را به نظام اسلامی بدین کرد، قوه قضائی با دست درازی به بیت المال با دشت مقابله کند.

حجت الاسلام حاجی زاده قوه قضائیه را نبض دستگاه اداری و نظم عمومی جامعه دانست و تصریح کرد: امروز ما تحت تهاجم فرهنگی دشمن قرار داریم و معضلات اجتماعی چون طلاق، مهریه و افزایش شکایات همه نتیجه مسائل فرهنگی است،  به تعبیر رهبر انقلاب باید فعالیت‌های فرهنگی به‌گونه‌ای باشد که معضلات جامعه ریشه‌کن شود./854/۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات