۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۵۰۶۶۷۵
در آستانه سفرهای راهیان نور غرب و شمال غرب صورت گرفت؛

فضاسازی اردوگاه ها و یادمان های دفاع مقدس در استان کرمانشاه

مسؤول اردویی راهیان نور سپاه نبی اکرم کرمانشاه از فضاسازی اردوگاه ها و یادمان های دفاع مقدس در آستانه سفرهای راهیان نور غرب و شمال غرب خبر داد.
راهیان نور

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد مرکزی راهیان نور کشور، علی یوسفی راد مسؤول اردویی راهیان نور سپاه نبی اکرم کرمانشاه اظهارداشت: باتوجه به از سرگیری اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب کشور و همچنین اوج سفرهای راهیان نور در بازه زمانی تابستان سازمان اردویی راهیان نور سپاه نبی اکرم اقداماتی در راستای خدمت رسانی به کاروان های اعزامی و مسافران راهیان نور تدارک دیده است.

وی ادامه داد: بعد از حضور گسترده اقشار مختلف مردم در مراسم افتتاحیه راهیان نور غرب و شمال غرب در صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز فضای یادمان ها و اردوگاه های استان را مهیا نمودیم به گونه ای که در یادمان هایی  که حضور مردم بیشتر است فضا سازی لازم  صورت گرفت.

یوسفی راد افزود: در ماه مبارک  رمضان فرصت را مغتنم شمردیم  و کلیه اقداماتی  که در راستای خدمت رسانی به زائران راهیان نور غرب کشور باید صورت می گرفت را انجام دادیم.

مسؤول اردویی راهیان نور سپاه نبی اکرم کرمانشاه در ادامه خاطر نشان کرد:یادمان های؛ شهدای عملیات مرصاد، شهدای بازی دراز ، مطلع الفجر گیلان غرب ،شهید شیرودی ،شهید بهشتی ،پادگان ابوذر و شهدای پاوه از یادمان های فعال استان می باشند که بیشترین حضور مردم در آنها صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه خادمان و راویان استانی توسط کمیته خادمین استان و کمیته راویان مشخص شده و آموزش های لازم را در این خصوص دیده اند، اظهار داشت: راویان مسقر در یادمان ها و محل های مورد بازدید زائران از راویان بومی استان هستند.

مسؤول اردویی بسیج استان کرمانشاه با بیان اینکه یکی از راه های آشنایی با حماسه آفرینی های دوران دفاع مقدس حضور در مناطق عملیاتی  دفاع مقدس است یادآور شد:  ازاقشار مختلف مردم جهت حضور در  مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان کرمانشاه دعوت کردند در این مناطق حضور یابند./۸۷۲/د۱۰۲/ی

ارسال نظرات