۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۵۰۶۴۹۴
معاون تهذیب حوزه های علمیه لرستان خبر داد؛

برگزاری طرح میثاق طلبگی در حوزه های علمیه لرستان

معاون تهذیب حوزه های علمیه لرستان از برگزاری طرح میثاق طلبگی خبر داد و گفت: برگزاری این دوره اخلاقی تهذیبی فرصتی مناسب برای ارتقای سطح اخلاق طلاب است.
حوزه

حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی، معاون تهذیب حوزه های علمیه لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، گفت: دوره میثاق طلبگی در حوزه های علمیه برادران لرستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این دوره اخلاقی 20 تیرماه برگزار می شود، افزود: این دوره اخلاقی تهذیبی به مدت 10 روز در حوزه های علمیه لرستان برگزار می شود.

معاون تهذیب حوزه های علمیه لرستان با اشاره به برگزاری دوره آموزشی اخلاقی با حضور اساتید حوزه و شرکت طلاب نوورود، خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی با محوریت محافل انس با قرآن، دیدار با علما و بزرگان حوزه، زیارت امامزادگان و قبور شهدا برگزار می شود.

وی برگزاری حلقه های تربیتی، درس اخلاق و شرکت طلاب در اردوها را از دیگر برنامه های این دوره آموزشی برشمرد.

حجت الاسلام پیرمحمدی هدف از برگزاری این دوره اخلاقی را آشنایی طلاب با فضای حوزه و تبیین  راه و رسم طلبگی برای پذیرفته شدگان عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره آموزشی اخلاقی تهذیبی تلاش می شود با ارائه مشاوره و حضور اساتید اخلاق طلاب نوورود با نظام تعلیم و تربیت حوزه آشنا شوند.

معاون تهذب حوزه های علمیه لرستان بیان داشت: این دوره آموزشی فرصتی است تا کادر مدارس علمیه نیز با اخلاق پذیرفته شدگان آشنا شوند و در جهت ارتقای سطح اخلاقی این قشر برنامه ریزی منسجم تری داشته باشند./9459/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات