۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۵۰۶۴۱۷
حجت الاسلام عباسی خبر داد؛

حضور فعال حوزه علمیه قزوین در نمایشگاه قرآن و عترت

مدیر حوزه‌های علمیه قزوین گفت: حوزه‌ علمیه قزوین در نمایشگاه قرآن و عترت به ارائه فعالیت های فرهنگی خود در زمینه‌های دینی و تربیتی پرداخته و آثار هنری و فرهنگی طلاب را به بازدیدکنندگان معرفی و همچنین پاسخگوی سؤالات و شبهات بازدید کنندگان است.
حجت الاسلام علی عباسی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علی عباسی، مدیر حوزه‌های علمیه گفت: حوزه قزوین در نمایشگاه قرآن و عترت با  2 غرفه، مشاوره خانواده، مهد قرآن، پرسمان قرآنی و معرفی حوزه، پذیرای بازدیدکنندگان می‌باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه قزوین افزود: حوزه استان هر سال با برنامههای متنوعی در نمایشگاه حضور پیدا میکند، بهطوری که هر یک از این غرفههای حاضر در بخش حوزوی آخرین دستاوردها و تلاشهای یکساله خود را به نمایش میگذارند.

وی ادامه داد: حوزههای علمیه به جهت اشراف بر روی مسائل متنوع و مختلف علوم اسلامی و انسانی میتوانند، پاسخگوی دغدغهها و شبهات آحاد جامعه باشند و حضور مشاورین خبره در بخش حوزوی نمایشگاه و استقبال گسترده مردم، نشان از همین اعتماد و اعتبار دارد.

حجت الاسلام عباسی خاطرنشان کرد: حوزه‌ علمیه  قزوین در نمایشگاه قرآن و عترت به ارایه فعالیتهای فرهنگی خود در زمینه‌های دینی و تربیتی پرداخته و آثار هنری و فرهنگی طلاب را به بازدیدکنندگان معرفی و همچنین پاسخگوی سؤالات و شبهات بازدید کنندگان می باشد.

 مدیر حوزه علمیه قزوین در پایان با تاکید بر ضرورت بهره گیری از فیوضات ماه ضیافت الهی، گفت: در ثواب ماه رمضان آمده هر کس در این ماه یک آیه از قرآن را قرائت کند ثوابش بیشتر از قرائت کل قرآن در ماه‌های دیگر است به همین دلیل از فرصتهای پیش‌آمده باید حداکثر استفاده را کرده و از معنویت این ماه خیلی خوب بهره برد./955/۱۰۲/ب2

ارسال نظرات