۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۵۰۵۶۸۰
امام جمعه تبریز تأکید کرد؛

ضرورت حفظ وحدت و انسجام برای دستیابی به آرمان های انقلاب

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تأکید بر حفظ و وحدت انسجام در مسیر انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا، گفت: همه باید برای صیانت و پیشبرد انقلاب و اهداف انقلابی پیشگام باشیم.
حجت الاسلام آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، امروز در دیدار اقشار مختلف مردم با تأکید بر حفظ و وحدت انسجام در مسیر انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا، اظهار داشت: همه باید برای صیانت و پیشبرد انقلاب و اهداف انقلابی پیشگام باشیم.

وی با تأکید بر ولایتمداری و تبعیت از ولایت فقیه، ابراز داشت: یکی از اهداف دیرینه ما ایجاد وحدت بین آحاد و اقشار مختلف مردم است تا بتوانیم با این همدلی به اهداف والای امام خمینی (ره) و همچنین مقام معظم رهبری برسیم، این وحدت بر حول ولایت فقیه ممکن است.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه در این ماه مبارک رمضان از تمام مردم عزیز استان التماس دعا دارم  و توصیه می‌کنیم برای ارتقای فرهنگ غنی اسلام و حفاظت از خون پاک شهدا دست به دست هم بدهیم، افزود: شب‌های قدر فرصت مناسبی است که باید از یک شب‌ها بهره برد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار مدیرکل نوسازی مدارس استان و هیأت مدیره خیران مدرسه ساز با تأکید بر توجه به امر مدرسه سازی و ترویج کار خیر در این زمینه، اظهار داشت: مدارس زیر ساز تعلیم و تربیت آینده سازان کشور است.

وی با بیان اینکه در وضعیت کنونی مدرسه سازی یک کار نیک وماندگار بوده ودر برخی مناطق لزوم مدرسه سازی از مسجد سازی نیزدر اولویت است، ابراز داشت: ساخت آینده کشور منوط به توجه به نسل جوان و تربیت علمی و اخلاقی آنها است که همه در مدارس ممکن می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در دیدار ریاست و کارکنان بیمارستان محلاتی تبریز با اشاره به رشادت‌های و آمادگی نیروهای مسلح برای صیانت از نظام اسلامی و حفظ امنیت و آرامش کشور، اظهار داشت: خدمت به نیروهای مسلح داری اجر و ثواب بالایی است.

وی یکی از اهداف تشکیل بیمارستان های نیروهای مسلح را تأمین رفاه و حفظ کرامت نیروهای مسلح دانست و ابراز داشت: ارائه خدمات مناسب، توجه به خانواده نیروهای مسلح و خود این عزیزان برای حفظ آرامش آنها اهمیت دارد، بنابراین باید در امر سلامت و بهداشت بهترین خدمات را به آنها ارائه داد./854/۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات