۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۴
کد خبر: ۵۰۵۰۳۳

بازدید مدیر حوزه علمیه کرمانشاه از روند احداث مدرسه علمیه اسلام آباد غرب

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه از روند احداث ساختمان جدید حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب بازدید کرد و گفت: تربیت طلاب مستعد و با تقوا موجب تقویت بنیه دینی جامعه شده و نسل جوان را در مقابل هجمه های بی امان فرهنگی دشمنان بیمه می کند.
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه مدیر حوزه علمیه کرمانشاه مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه عصر امروز از ساختمان جدید حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب بازدید کرد.

حجت الاسلام موسوی در این دیدار ابراز داشت: تجهیز مدارس علمیه لازمه پیشرفت مدارس و تربیت طلابی توانمند و با انگیزه است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه تصریح کرد: بهبود فضای آموزشی طلاب سبب افزایش راندمان یادگیری و افزایش امکانات آموزشی برای اساتید شده و مدارس علمیه می توانند طلاب بیشتری را برای آموزش جذب کنند.

وی در ادامه بیان داشت: تربیت طلاب مستعد و با تقوا موجب تقویت بنیه دینی جامعه شده و نسل جوان را در مقابل هجمه های بی امان فرهنگی دشمنان بیمه می کند.

حجت الاسلام موسوی تأکید کرد: باید افراد با استعداد و با انگیزه و پشتکار را به تحصیلات حوزوی جذب کرد زیرا تحصیل علم دین و تبلیغ و ترویج دین مبین اسلام نیازمند افرادی با انگیزه و ثابت قدم است.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب نیز خاطرنشان کرد: کادر مدارس علمیه تمام تلاش خود را برای تربیت طلاب و مبلغانی شایسته بکار می گیرند.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب یادآور شد: در راستای تربیت طلابی شایسته حوزه علمیه شهرستان نیازمند احداث مکانی مناسب برای تخصیص به فضای آموزشی بود.

وی با اشاره به روند کار احداث مدرسه علمیه جدید شهرستان اسلام آباد غرب اظهار داشت: خوشبختانه 80 درصد کار انجام شده و این مدرسه از اول مهرماه سال جاری پذیرای 120 طلبه خواهد بود./۲۰۳/۸۵۷/ب۱

ارسال نظرات