۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۵۰۴۹۳۰
مدیر مدرسه امام جعفرصادق الوان خبر داد؛

کیفی سازی فعالیت های پژوهشی اولویت سال تحصیلی جدید مدرسه امام صادق

حجت الاسلام کعب عمیر گفت: مدرسه امام صادق(ع) الوان مقام اول را به لحاظ مشارکت طلبه ها در جشنواره علامه حلی استانی کسب کرده است، از این رو در سال تحصیلی جدید توجه ویژه ای در کیفی سازی مقاله های ارسالی خواهیم داشت.
پژوهش محوری

حجت الاسلام احمد کعب عمیر، مدیر مدرسه امام جعفرصادق(ع) الوان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فعالیت های تبلیغی طلبه های مدرسه در ماه مبارک رمضان به ویژه لیالی قدر، ابراز داشت: برای سال تحصیلی جدید بنا داریم تا طلبه ها را از میان فعالان فرهنگی مساجد و دانش آموزان مدارس جذب کنیم و هم اکنون کارهای پذیرش در حال انجام شدن است.

مدیر مدرسه امام جعفرصادق(ع) الوان با بیان اینکه تا پایان ماه مبارک رمضان مصاحبه ثبت نام کنندگان انجام خواهد شد، اظهار داشت: پذیرفته شدگان را به مرکز مدیریت معرفی خواهیم کرد تا مصاحبه های استانی از سوی مرکز مدیریت حوزه های استان صورت گیرد.

این مقام مسؤول گفت: نخستین ملاک ما برای جذب طلبه توجه به انقلابی گری و انقلابی بودن است تا در این زمینه مطالبات رهبری در زمینه حوزه و طلبه انقلابی را تحقق بخشیم.

حجت الاسلام کعب عمیر افزود: در سال تحصیلی جدید ظرفیت پذیرش 20 طلبه را اعلام و مورد موافقت مرکز مدیریت قرار گرفت، در حالی که آمار متقاضیان برای تحصیل در مدرسه بیشتر از این تعداد است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تقارن ایام انتخابات با امتحانات نیمسال دوم تحصیلی سال جاری، اظهار داشت: امتحانات از دهم تیرماه آغاز می شود که ان شاء الله نتایج خوبی برای حوزه و طلبه ها داشته باشد.

مدیر مدرسه امام جعفرصادق(ع) الوان با بیان اینکه در بحث پژوهش برنامه ها و تمهیدات ویژه ای برای سال آینده مدنظر قرار گرفته است، بیان داشت: این مدرسه مقام اول را به لحاظ مشارکت طلبه ها در جشنواره علامه حلی استانی کسب کرده است؛ از این رو بر کیفی کردن مباحث پژوهشی تمرکز بیشتری خواهیم داشت که با برگزاری دوره ها و کارگاه های پژوهشی شیوه های مقاله نویسی را آموزش خواهیم داد./9456/۳۰۳/ب2

ارسال نظرات