۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۵۰۴۴۳۴
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تأکید کرد؛

ضرورت گسترش فعالیت های فرهنگی در برابر تهاجم فرهنگی غرب

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه دشمن وارد عرصه نبرد نرم با ایران شده است، گفت: لازم است فعالیت های فرهنگی در استان آذربایجان شرقی بیش از گذشته برای مقابله با دشمن گسترش یابد.
آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم امروز در دیدار امام جمعه شبستر و جمعی از مسؤولان و اهالی این شهر با اشاره به اهمیت حضور گسترده در نمازهای جمعه و جماعت، اظهار داشت: نماز جمعه قرارگاه فرهنگی و مرکز مبارزه با دشمنان نظام در عرصه فرهنگی است.

وی با بیان اینکه همه باید در ارتباط با این قرارگاه و فرمانده این قرارگاه که امام جمعه است با تمام توان در برابر حربه نرم دشمن بایستیم و اجاز ندهیم تا به فرزندان و نسل جوان ما آسیبی وارد شود، گفت: دشمن امروز بیش از همه نسل جوان ما را مورد هدف قرار داده است که این امر تلاش مضاعف ما را می طلبد.

امام جمعه تبریز با اشاره به توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی و استکباری جهانی از آغازین روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ابراز داشت: دشمن از همان ابتدا به توطئه و برنامه ریزی علیه انقلاب دست زد، دشمن تصور نمی کرد که انقلاب به این سرعت پیشرفت کند و از این رو دشمنی خود را تداوم بخشید.

وی با بیان اینکه دشمن از هر حربه‌ای برای ضربه به این انقلاب استفاده کرد و انفجارها، ترور شخصیت مهم نظام، علما و مردم حزب الله را بر این ملت تحمیل کرد، ادامه داد: دشمن توطئه خود را تداوم بخشید و با تحمیل جنگ 8 ساله بر این ملت بر دشمنی خود افزود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم خاطرنشان کرد: زمانی که دشمن در عرصه سخت و نبرد نظامی راه به جایی نبرد، استراتژی مقابله با ایران را تغییر داد و دست به مبارزه نرم و تهاجم فرهنگی علیه اعتقادات ملت ایران زد تا پشت این انقلاب را از پشتیبانی مردم خالی کند.

وی با اشاره به سختی و دشواری نبرد نرم با دشمن، گفت: در این جنگ شناخت دوست و دشمن و حق و باطل سخت است، از این رو انسجام بر حول قرار گاه نمازجمعه برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی بسیار مهم است و باید با تمام توان در برابر این حربه دشمن ایستاد.

حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی و امام جمعه شبستر نیز در این دیدار با تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم به امامت جمعه تبریز، بر تداوم فعالیت‌های فرهنگی در استان حول محور نماینده ولی فقیه تأکید کرد./854/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات