۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۵۰۲۷۰۰
مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه:

تقویت فرهنگ شهادت سبب تضعیف دشمنان نظام خواهد شد

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تقویت فرهنگ شهادت سبب تضعیف دشمنان نظام می شود، گفت: یکی از وظایف جامعه روحانیت شناساندن مکتب شهدا به جوانان و نوجوانان است.
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی

حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی، مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در حاشیه تشییع و خاکسپاری چهاردهمین شهید مدافع حرم سرگرد پاسدار فریدون احمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: شهدا از خصوصیات و ویژگی هایی بارز برخوردار هستند زیرا از تعلقات دنیایی دل بریده و در راستای پاسداری از اسلام و انقلاب جان خود را نثار می کنند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، بیان داشت: اگر شهدای مدافع حرم نبودند امروز باید در کرمانشاه و همدان از خاک و وطن خویش دفاع می کردیم، به برکت ایثار و شهامت شهدای مدافع حرم امروز انقلاب اسلامی در امنیت کامل بسر می برد.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: امروز دشمنان اسلام با استفاده از ابزارهای مختلف درصدد تضعیف اسلام و به حاشیه کشاندن انقلاب اسلامی هستند، اما هر مدافع حرمی که به شهادت می رسد دشمن ضعیف تر شده و بر عظمت و اقتدار اسلام افزوده می شود.

این مسؤول ادامه داد: ترویج فرهنگ شهدا ضامن اقتدار و عظمت انقلاب و اسلام است، هر چه این فرهنگ قوی تر و پررنگ تر شود قطعأ دشمنان انقلاب ضعیف تر شده و به عقب رانده خواهند شد.

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: امروز یکی از وظایف جامعه روحانیت شناساندن مکتب شهدا به جوانان و نوجوانان است، قطعأ اگر نسل جدید با آرمان های شهدا آشنا شده و انس بگیرند پایه های اسلام مستحکم تر خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه یادآور شد: طلاب باید نسل جدید جامعه را با راهکارها و هجمه های وسیع دشمن که ماهواره، اینترنت و شبکه های ارتباطی است آشنا ساخته و آنها را از ناتوی فرهنگی دشمن مصون دارند.

وی در پایان تأکید کرد: التزام به ولایت فقیه و صیانت از دستاوردهای امام خمینی(ره) باید سرلوحه کار مردم و مسؤولان قرار گیرد؛ قطعأ اگر این مهم عملیاتی شود ظهور حضرت ولی عصر(عج) رقم خواهد خورد./857/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات