۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۵۰۲۵۸۶
رییس ستاد برگزاری نماز جمعه در همدان:

ارادت به امام مانع خروج از خطوط قرمز نظام است

حجت الاسلام اسماعیلی با تاکید بر اینکه بارها امام اعلام داشتند که ولایت فقیه همان ولایت رسول‌الله است، گفت: مگر می‌شود امام را دوست داشت اما از خط قرمزها عبور کرد؟
امام

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسماعیلی رییس ستاد برگزاری نماز جمعه در همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان با بیان اینکه ماه رمضان ماه بندگان صالح خداوند است، اظهار کرد: همه اعضای بدن باید در این ماه روزه باشد به طوری که هم ظاهر و هم باطن انسان باید روزه‌دار باشد.

وی با اشاره به اینکه قلب و مغز و تمام اعضای بدن در این ماه نورانی می‌شود، افزود: به خاطر همین ویژگی است که افراد علاقه بیشتری برای عبادات و نزدیک شدن به خدا دارند.

رییس ستاد برگزاری نماز جمعه در همدان با بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)  اظهار کرد: امام خمینی(ره) متعلق به همگان است، لذا نباید امام را گروهی و جناحی کنیم و همه کسانی که در مراسم امام شرکت دارند به ایشان علاقه و ارادت دارند.

وی با بیان اینکه اگر امام خمینی(ره) نبودند قطعا کشور به سرنوشت عراق و افغانستان گرفتار می‌شد، یادآور شد: شاه ملعون با اقدامات خود عزت ایرانی را از کشور از بین برده بود که امام خمینی(ره) آن را به کشور باز گرداند.

حجت الاسلام اسماعیلی با بیان اینکه با اقتداری که امام برای کشور به وجود آورد می‌توانیم سر خود را بلند کرده و افتخار کنیم، خاطرنشان کرد: این کشور با وجود ولایت فقیه قدرتمند و مقتدر است.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان نتوانستند با وجود مشکلات مادی و اقتصادی وحدت بین مردم و نظام را از بین ببرند، گفت: دشمن تمام توان خود را به کار بسته تا ولایت را از ما بگیرد اما کورخوانده است.

رییس ستاد برگزاری نماز جمعه در همدان با تاکید بر اینکه بارها امام اعلام داشتند که ولایت فقیه همان ولایت رسول‌الله است، افزود: مگر می‌شود امام را دوست داشت اما از خط قرمزها عبور کرد؟!

وی با اشاره به اینکه مشکلات در کشور وجود دارد اما به برکت ولایت فقیه همه توطئه‌ها خنثی می‌شود، یادآور شد: شرکت گسترده مردم در انتخابات باعث تعجب کشورهای خارجی و بیگانگان شد.

حجت الاسلام اسماعیلی با بیان اینکه رهبری در قبل از انتخابات تاکید داشتند که من نمی گویم به چه کسی رای دهید اما در انتخابات شرکت کنید، اظهار کرد: شرکت و حضور مردم در انتخابات کمر دشمن را به معنای واقعی شکست و باید قدردان مردم فهیم ایران باشیم.

وی در پایان با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت نرسد، ادامه داد: با حضور در راهپیمایی روز قدس یک بار دیگر به رهبر انقلاب لبیک گفته و دشمنان را در نقشه‌های شوم آنها ناکام خواهیم گذاشت./۹۷۹/۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات