۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۵۰۲۳۴۵
فرمانده سپاه محمد رسول‌الله:

مقابله با استکبار نباید فراموش شود

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله گفت: ما نباید اجازه دهیم که مقابله با استکبار جهانی که از آرمان‌های امام راحل بود فراموش شود.
میثاق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) امروز در مراسم میثاق بسیجیان با امام راحل که در بارگاه ملکوتی امام راحل برگزار شد، گفت: امام راحل مجاهد فی سبیل‌الله، معلم اخلاق، دلسوز مستضعفان و معمار بزرگترین انقلاب بعد از پیامبر(ص) است که آن را به ظهور حضرت مهدی(عج) برساند.

وی با بیان اینکه آرمان امام راحل این بود که همه مردم دنیا بدون ظلم و ستم استکبار جهانی در آرامش زندگی کنند، عنوان کرد: اگر ملت‌های دیگر دنیا که مورد ظلم و ستم واقع شدند آرمان‌های امام راحل را درک می‌کردند در تحقق آن تلاش داشتند.

سردار کاظمینی با بیان اینکه یکی از آرمان‌ها امام راحل مقابله با صهیونیستم ظالم و ستمگر بود، اظهار داشت: ما نباید اجازه دهیم که مقابله با استکبار جهانی که از آرمان‌های امام راحل بود فراموش شود.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) با اشاره به اینکه امام راحل همه زندگی و عمر خود را برای مبارزه با استکبار جهانی گذاشت، بیان داشت: ما با گذشت 38 سال از انقلاب با افتخار تمام با امام راحل عهد می‌بندیم که برای حفظ آرمان و انقلاب ایشان تا پای جان ایستادگی خواهیم کرد.

وی افزود: بسیجیان و امت حزب‌الله مجاهد و دلسوز باید راه امام را با تلاش بیشتر ادامه دهند، امروز ما در میان راه هستیم برای پیاده‌سازی همه آرمان‌های امام در کل جهان باید تلاش خود را مضاعف کنیم.

سردار کاظمینی با بیان اینکه امروز بسیاری می‌خواهند راه امام راحل فراموش شود، گفت: این افراد بدانند که دلسوزان انقلاب برای پیاده شدن راه امام همواره گوش به فرمان ولی امیر مسلمین امام خامنه‌ای بوده و خواهند بود.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) با بیان اینکه خون شهدا انقلاب را بیمه کرده است، عنوان کرد: ما باید برای پیشبرد آرمان‌های امام راحل و انقلاب تلاش خود را بیشتر کرده و به دنیا بفهمانیم که نجات بشریت از مشکلات اجتماعی، ظلم و ستم مستکبران عالم در مسیر انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: دشمنان انقلاب برای مبارزه با ما گروه‌های مبارز ایجاد کردند که انقلاب را تغییر دهند اما امروز شاهدیم آنچه در منطقه می‌درخشد مسیر انقلاب و حرکت امام راحل است./202/807/ب1

ارسال نظرات