۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۵۰۱۴۶۲
مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان زنجان مطرح کرد:

رویکرد جدید مرکز خدمات حوزه های علمیه در راستای تحکیم بنیان خانواده

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان زنجان گفت: مرکز خدمات در راستای تحکیم بنیان خانواده و خدمات دهی به خانواده های طلاب رویکرد جدیدی در پیش گرفته است که در کنار سایر خدمات، با قدرت بیشتری به آن خواهد پرداخت.
زن و خانواده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام علی صبری نیا، مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان زنجان، شامگاه گذشته در همایش تبیین سبک زندگی اسلامی در جمع خانوادگی طلاب، با اشاره به رویکرد جدید مرکز خدمات استان در راستای تحکیم بنیان خانواده طلاب، گفت: مرکز خدمات حوزه های علمیه در جهت خدمات دهی به خانواده های طلاب رویکرد جدیدی در پیش گرفته که در کنار سایر خدمات فرهنگی، به آن نیز با قدرت بیشتری خواهد پرداخت.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به مورد هدف بودن قدرت بخشی بیشتر به خانواده ها در برابر ناملایمات کنونی جامعه در رویکرد جدید این مرکز، تصریح کرد: این رویکرد فرهنگی مورد اشاره در راستای درگیری هایی است که امروزه در جامعه، خانواده ها را به خود مشغول کرده است که باید برای آن برنامه ریزی های جدیدی صورت گیرد.

حجت الاسلام صبری نیا در پایان با درخواست از خانواده طلاب برای استقبال بیشتر از برنامه های فرهنگی مرکز خدمات، خاطرنشان کرد: از خانواده های طلاب و خود آنها خواستاریم تا ما را در برگزاری برنامه ها یاری کرده و حضور گرمی داشته باشند.

گفتنی است، همایش تبیین سبک زندگی اسلامی که به گفته مسؤولان امر، انتظار حضور افراد بیشتری را داشتند، با استقبال خوبی مواجه نشده و جمعیت اندک 60 یا 70 نفری در این برنامه حضور یافتند. /949/203/ب2

ارسال نظرات