۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۴۹۹۷۳۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان مطرح کرد؛

نهادینه سازی فرهنگ دینی راه خنثی سازی هجمه های فرهنگی

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه امروزه براساس گسترش هجمه های فرهنگی شاهد افزایش آسیب های اجتماعی هستیم، گفت: نهادینه سازی فرهنگ دینی راه خنثی سازی هجمه های فرهنگی و کاهش این آسیب ها است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان

حجت‌الاسلام سعید مهدوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اینکه فرهنگ اساس و پایه است، بیان داشت: برای رشد و پیشرفت در زمینه های مختلف باید توجه بیشتری به حوزه فرهنگی شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان انجام فعالیت های فرهنگی را از ضروریات جامعه عنوان کرد و افزود: رشد و تقویت فرهنگ جامعه موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

وی تبیین و تروج فرهنگ دینی و اسلامی را راه مقابله هجمه های فرهنگی خواند و یادآور شد: با توجه به گسترش هجمه های فرهنگی باید فعالیت های فرهنگی گسترده تری صورت گیرد.

حجت الاسلام مهدوی بیان داشت: همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی و فرهنگی در ارتقای فرهنگ دینی جامعه مؤثر است و نباید از این مهم غافل شد چرا که ارتقای فرهنگ موجب ارتقای اخلاق در جامعه می شود.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات اسلامی لرستان براساس وظیفه ذاتی خود تمام تلاش خود را برای اجرایی کردن مطالبات رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ به کار گرفته است، یادآور شد: برنامه های فرهنگی در راستای تبلیغ و تبیین مبانی ناب اسلامی اجرا می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان افزود: مقابله با انحرافات، کاهش آسیب های اجتماعی، مقابله با جریان های تکفیری از اهداف مهم اجرا شدن برنامه های فرهنگی و دینی است.

وی خاطرنشان کرد: تبیین و ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه و تقویت ارزش های دینی به ویژه بین نسل جوان بهترین راه در هدایت دینی این افراد و حفظ و تقویت ارزشها بین آنان بوده و نهادینه سازی این مهم در خنثی سازی ارزشها نقش آفرین است./9459/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات