۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۴۹۹۴۶۴
امام جمعه کازرون:

مردم در انتخابات با نمره عالی پیروز شدند

امام جمعه کازرون گفت: روز جمعه آزمون بزرگی برای ملت ایران بود که اقشار مختلف مردم با حضور، غیرت، بصیرت و انتخاب خود با نمره عالی پیروز شدند.
حجت الاسلام خرسند

به گزارش خبرگزاری رسا در شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه کازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون با اشاره به برگزاری انتخابات، گفت: روز جمعه آزمون بزرگی برای ملت ایران بود که اقشار مختلف با حضور، غیرت، بصیرت و انتخاب خود با نمره عالی پیروز شدند.

وی به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد که انتخابات را حاکم شدن فضای شور و شوق و در واقع روز جشن ملی و شادی و شور دانستند و افزود: به همین جهت دنیا منتظر بود تا ببیند ملت ایران چگونه در این انتخابات شرکت می‌کند.

امام جمعه کازرون انتخابات را رقابتی سالم و آزاد دانست و اظهار داشت: یک بار دیگر عظمت ملت ایران نمایان شد و مورد تحسین دنیا قرار گرفت تا انتخابات ضامن جمهوری اسلامی و مردم‌سالاری دینی باشد.

حجت‌الاسلام خرسند تصریح کرد: گرچه برخی با وجود فضای باز، آزادی در جامعه را نفی کردند اما ملت ایران با آزادی کامل در انتخابات شرکت کردند تا هم رییس جمهور آینده و هم مدیران شهری خود را انتخاب کنند.

وی با اشاره به تاکید سخنان مقام معظم رهبری و حق‌الناس بودن رای افزود: آرای مردم حق‌الناس است و این امانت باید حفظ شود و اجازه داده نشود که خدایی نکرده در این امر تخلف صورت گیرد، اگرچه کلیه دستگاه های نظارتی و اجرایی انسان‌های امین و معتمد نظام هستند.

امام جمعه کازرون نکته مهم در انتخابات را تمکین در برابر نتیجه دانست و افزود: همه با تمکین به قانون اگر اعتراضی هم دارند از مجرای قانونی باید اعتراض کنند که قانون هم پیش‌بینی لازم در این موارد را کرده است.

حجت‌الاسلام خرسند با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که باید متانت و انضباط و آرامش جامعه را رعایت کنیم افزود: طرفداران کاندیداها در برابر قانون تمکین داشته باشند و به رای و نظر هم احترام بگذارند که اگر خدایی نکرده کسی بخواهد امنیت انتخابات یا امنیت جامعه را به هم بزند قطعاً ملت به او سیلی خواهد زد.

وی گفت: فضا و طبیعت انتخابات رقابت بوده، اما از این به بعد دیگر دوران رقابت تمام می‌شود و دوران رفاقت باید آغاز شود و هر کسی با هر سلیقه سیاسی که انتخاب شود رییس جمهور کشور و ملت ایران است و همه باید به او کمک کنند تا در چارچوب قانون بتواند به وظایف محوله خود عمل کند./101/825/ب1

ارسال نظرات