۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۴۹۹۴۴۸
حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تأکید کرد؛

ضرورت رسیدگی به زلزله‌زدگان با مدیریت جهادی و خارج از تشریفات اداری

امام جمعه بجنورد با تأکید بر اینکه نباید رسیدگی به امور زلزله‌زدگان بجنوردی تحت تأثیر انتخابات قرار گیرد، گفت: رسیدگی به حادثه دیدگان باید با مدیریت جهادی و خارج از تشریفات اداری صورت گیرد.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در بازدید از منطقه زلزله‌زده گلستان شهر بجنورد، ضمن دلجویی از حادثه‌دیدگان، بر رسیدگی بیشتر و بهتر به امور زلزله‌زدگان و رفع نیازهای آنها از سوی مسؤولان ذی‌ربط تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه زمین‌لرزه 5/7 دهم ریشتری هفته گذشته در بجنورد خسارت‌های قابل‌ توجهی را به بار آورده است، افزود: اگرچه در هفته گذشته تب و تاب انتخاباتی بالا بود و هنوز هم ادامه دارد؛ اما نباید درزمینهٔ رسیدگی به امور زلزله‌زدگان کوتاهی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با تأکید بر اینکه نباید انتخابات سبب شود تا مسؤولان و متولیان حادثه‌دیدگان زمین‌لرزه اخیر در بجنورد را فراموش کنند، خاطرنشان کرد: همه باید بعد از عبور از حادثه سیاسی انتخابات به حادثه طبیعی زمین‌لرزه پرداخته و نیازها و کاستی‌های زلزله‌زدگان را تأمین کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی با اشاره به ضرورت سر و سامان دادن شایسته به امور حادثه دیدگان، اظهار کرد: باید با در نظر گرفتن شرایط اضطراری مردم آسیب‌دیده در زمین‌لرزه و وضعیت موجود، مسؤولان و متولیان با فوریت و مدیریت جهادی و انقلابی و خارج از تشریفات اداری به امور زلزله‌زدگان رسیدگی کنند.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه اهمال و کوتاهی در این زمینه پذیرفته نیست، تصریح کرد: همه مسؤولان مرتبط وظیفه دارند با رویکرد جهادی و انقلابی به کمک حادثه‌دیدگان در زمین‌لرزه اخیر آمده و هر چه زودتر امور را به‌صورت شایسته ساماندهی کنند.

گفتنی است، زلزله شنبه‌شب هفته گذشته با قدرت 5.7 ریشتری در خراسان شمالی دو کشته و بیش از 400 مصدوم بر جای گذاشت.

شایان ذکر است، در راستای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان، گروه جهادی طلاب خراسان شمالی به مناطق زلزله‌زده این استان اعزام شدند./9314/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات