۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۴۹۹۱۸۷
حماسه ۹۶/آیت الله شفیعی:

ملت ایران پیروز انتخابات است

آیت الله شفیعی با دعوت از مردم برای حضور در انتخابات، ملت ایران را پیروز نهایی انتخابات دانست.
آیت الله سید علی شفیعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت ‌الله سیدعلی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در حاشیه رأی دهی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا که در مسجد در مسجد شفیعی برگزار شد، با اشاره به حضور پرشور جوانان و بانوان در صفوف رأ گیری خاطرنشان کرد: همانطور که رهبرمعظم انقلاب بیان کردند، انتخابات جشنی ملی و پیروز نهایی در آن ملت است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری از همه خواهران و برادران دینی خواست که حضور در پای صندوق های رأی را به ساعات پایانی انتخابات موکول نکنند.

آیت الله شفیعی با بیان اینکه ملت ایران از جنبه فردی و اجتماعی پیروز انتخابات خواهد بود، اظهار داشت: امروز دشمنان، ایستادگی ملت ایران با انقلاب و آرمان هایش را علی رغم همه مشکلات خواهند دید.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت اخلاق در زمان برگزاری انتخابات و پس از آن ابراز داشت: رهبرانقلاب و سایر مسؤولان بر رعایت اخلاق رقابتی تأکید دارند.

این مقام مسؤول در پایان با بیان اینکه مردم ما اخلاقی و متدین به دین و آداب اسلامی هستند، گفت: مردم همه اصول اخلاقی را در حق خود و دیگران تا پایان انتخابات رعایت خواهند کرد./203/9456/ب1

ارسال نظرات