۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۴۹۹۰۸۹
حماسه ۹۶/ آیت‌الله مهمان‌نواز:

حضور گسترده مردم در انتخابات برای سرنوشت کشور حیاتی است

آیت‌الله مهمان‌نواز ضمن انداختن رأی خود به صندوق، گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات برای سرنوشت کشور حیاتی است.
آیت الله مهمان نواز آیت الله مهمان نواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، لحظاتی قبل رأی خود را به صندوق سیار مستقر در محل دفتر خود انداخت.

این نخستین بار در طی چند دهه اخیر است که آیت‌الله مهمان‌نواز به جای حضور در مسجد انقلاب بجنورد و رأی انداختن به صندوق مستقر در این محل، در دفتر و بیت خود اقدام به انداختن رأی کرد.

اگرچه همه رسانه‌ها و عکاسان همانند تمام انتخابات گذشته منتظر حضور آیت‌الله مهمان‌نواز در مسجد انقلاب بودند؛ اما او این بار ترجیح داد به دلیل کسالتی که داشت، رأی خود را در دفتر و بیت خود به صندوق سیار بیندازد.

آیت‌الله مهمان‌نواز پس از شرکت در رأی‌گیری در سخنانی کوتاه، با دعوت از مردم برای حضور پرشورتر و باشکوه‌تر در پای صندوق‌های رأی، اظهار کرد: مسأله حضور مردم در پای صندوق‌های رأی مسأله بسیار مهمی است که هم قاطعیت کاندیداها نسبت به مسؤولیتی که پذیرفته‌اند و هم قاطعیت مردم را تفهیم می‌کند.

وی افزود: امتحان شدیدی پیش آمده، هم برای کسانی که مسؤولیت پذیرفته‌اند و هم برای مردم ضروری است تا با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی سرنوشت چهار سال آینده خود را رقم بزنند.

آیت‌الله مهمان‌نواز تصریح کرد: حق مردم است که برای پیشرفت مملکت خود با کمال اشتیاق و استحکام در پای صندوق‌های رأی حضور یابند و این موضوع را کوچک نشمارند.

وی با بیان اینکه به طور یقین حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی برای سرنوشت کشور حیاتی است، افزود: هیچ‌کس نباید در این موضوع مهم سیاسی اهمال و سهل‌انگاری داشته باشد.

به گفته آیت‌الله مهمان‌نواز، انتخابات امروز سرنوشت چند سال آینده کشور را از نظر امور اجرایی و شوراهای اسلامی شهر و روستا تعیین می‌کند؛ به همین دلیل همه باید با احساس مسؤولیت در پای صندوق‌های رأی حضور یابند./9314/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات