۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۴۹۸۷۳۵
آیت الله فاضل لنکرانی:

ملت ایران برای صیانت از کشور و اقتدار نظام پای صندوق های رأی حاضر شوند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی است، گفت: ملت ایران برای صیانت از کشور و اقتدار نظام پای صندوق های رأی حاضر شوند.
آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی ضمن دعوت مردم برای حضور پرشور در انتخابات، حضور حداکثری در ۲۹ اردیبهشت را ضروری دانست.

متن بیانیه رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی است. ملت فهیم و متدین و انقلابی ایران برای صیانت از کشور و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و استمرار اهداف امام خمینی و حفاظت از ارزشها و رشد و تعالی کشور با حضور خود در پای صندوق های رای بار دیگر عظمت خود را به جهانیان ثابت خواهد کرد و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند برنده این انتخابات رییس جمهور همه ملت خواهد بود و مردم عزیز با توجه به ملاکها ی اساسی  و معیارها رای خواهند داد.

در این عبادت بزرگ از هر گونه سطحی نگری خودداری خواهند کرد و توجه به این نکته را لازم میدانم که تحمیل نظر خود به افراد به هیچ وجه جایز نیست و هر کس باید با اختیار و تحقیق رای خود را به صندوق بریزد؛ ان شاالله در این دوره حساس برگ دیگری از افتخارات نظام رقم خواهد خورد.

محمد جواد فاضل لنكراني
27/2/1396

/۱۳۲۳/د۱۰۲/ج۱

ارسال نظرات