۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۴۹۸۴۲۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

خون شهدا روحیه مقاومت را در جامعه استوارتر می کند

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به استقامت و مقاومت جوانان در دوران هشت سال دفاع مقدس که موجب شکست دشمن شد و انقلاب را به ثمر نشاند، گفت: امروز خون شهدا این روحیه مقاومت را در جامعه محکم و استوارتر می کند.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، بعد از ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر شهید «علی بخش حسنوند» که بامداد ۲۵ اردیبهشت ماه ۹۶ در حمله مسلحانه عوامل یک گروه تروریستی به کلانتری ۲۲ اهواز به درجه رفیع شهادت نائل آمد، گفت: خون شهدا از عوامل مهم ماندگاری انقلاب است.

وی با بیان اینکه انقلاب از ابتدا قربانی تروریسم بوده است، افزود: در هر زمان و هر کجا که انقلاب ما نیاز به آبیاری و طراوات و شادابی داشته باشد، خون جوانان عزیز ما انقلاب را زنده نگه می دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس فرماندهان با ایستادگی و مقاومت توانستند با سلحشوری، ایثار و فداکاری دشمن متجاوز را تنبیه کنند، خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز همواره در میدان های متعدد شهدای گرانقدری را تقدیم کردیم.

وی با اشاره به اینکه امروز تروریست ها با پشتوانه آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی با حربه های جدید در برابر انقلاب قرار گرفته اند، اظهار داشت: امروز در عرصه مبارزه با تروریسم جوانان ما خون خود را فدای انقلاب می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با عنوان اینکه دشمنان تمام توان خود را بسیج کردند تا در ایران ناامنی به وجود بیاورند، بیان داشت: اینها کوچکتر و ضعیف تر از آن هستند که بتوانند در برابر اراده ملت قرار بگیرند.

وی با یادآوری به اینکه دشمنان اسلام امروز تمام توان خود را گذاشته اند که در نیمه شبی به پایگاه نظامی حمله و چند نفر از عزیزان را مجروح و شهید کنند، ادامه داد: آمادگی ملت ایران، نیروهای مسلح ما و نیروی انتظامی ما در برقراری امنیت به گونه ای است که توطئه آنان را در لب مرز خنثی می کند.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه تروریست های نادان و اجیر شده توان اینکه بتوانند کوچکترین ناامنی را به وجود آورند ندارند، اظهار کرد: تروریستها توان مقابله مستقیم را ندارند و همچون شب پره هایی در تاریکی شب حرکتی موزیانه از خود نشان می دهند.

وی با اشاره به ایستادگی، مقاومت، ایثار و گذشت جوانان این مرز و بوم در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: روحیه مقاومت موجب شده که امروز ایران در دنیا بدرخشد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بیان داشت: خون شهید حسنوند بار دیگر روحیه مقاومت را در دل مردم ایران قوی تر و مستحکم تر می کند و اراده مردم را استوار تر می سازد./9459/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات