۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۴۹۸۳۳۲
مدیر حوزه علمیه سنقر:

نباید از تحرکات دشمنان اسلام غافل بود

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر با اشاره به اینکه نباید از تحرکات دشمنان اسلام غافل بود، گفت: باید نسل جوان را از سنین کم با قرآن و آموزه های دینی مأنوس ساخت، زیرا ارائه آموزش های صحیح و کافی به نسل نوجوان آنها را در آینده از تهاجمات فرهنگی دشمنان محفوظ نگه می دارد.
سنقر حجت الاسلام مجید بنی عامریان سنقر سنقر سنقر

حجت الاسلام مجید بنی عامریان، مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از برگزاری کلاسهای قرآن، احکام و معارف برای جوانان و نوجوانان خبر داد و ابراز داشت: این کلاسها با همت بسیج طلاب برگزار شده و طلاب با حضور در حلقه های نوجوانان به بصیرت افزایی و آموزش قرآن و احکام دین می پردازند.

حجت الاسلام بنی عامریان تأکید کرد: باید نسل جوان را از سنین کم با قرآن و آموزه های دینی مأنوس ساخت، زیرا ارائه آموزش های صحیح و کافی به نسل نوجوان آنها را در آینده از تهاجمات فرهنگی دشمنان محفوظ نگه می دارد.

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر یادآور شد: نباید از تحرکات دشمنان غافل بود، زیرا با ذره ای غفلت، راه برای نفوذ دشمن باز شده و آنگاه مقابله با این تهاجمات نیز سخت تر خواهد بود.

وی در ادامه بیان داشت: طلاب به عنوان مبلغان عرصه دین باید در تبلیغ دین مبین اسلام با جدیت و مسؤولانه عمل کنند و اجازه ندهند حتی یک نوجوان و جوان مسلمان گرفتار هجمه های دشمنان اسلام شود.

حجت الاسلام بنی عامریان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به برگزاری اردوی یک روزه تفریحی برای طلاب و روحانیان حوزه علمیه شهرستان سنقر، اظهار داشت: این اردو با همراهی نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سنقر برگزار شد.

وی تقویت روحیه طلاب را عاملی مؤثر در افزایش قدرت یادگیری و تمرکز آنها دانست و گفت: برگزاری چنین اردوهایی نه تنها روحیه طلاب را تقویت می کند بلکه موجب ایجاد صمیمیت بیشتر میان طلاب و اساتید و مسؤولان حوزوی خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر در پایان مطرح کرد: باید فضای حوزه علمیه سرشار از معنویت و صمیمیت میان طلاب و اساتید باشد، زیرا در این صورت نه تنها بازدهی یادگیری طلاب افزایش می یابد بلکه در آینده نیز وجود این ارتباطات منجر به تداوم تبادل نظر و تجربیات میان طلاب می شود./857/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات