۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۴۹۸۰۷۶
هاشمی طبا:

اميدوارم همه در انتخابات حضور پيدا كنند

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: اميدوارم همه در روز جمعه در انتخابات حضور پيدا كنند و دولت تدبير و اميد راي لازم را بياورد و مشتي بر دهان تمام كساني باشد كه از خارج از كشور سعي در خراب كردن دولت دارند.
هاشمی طبا

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، سید مصطفی هاشمي طبا كانديداي دوره دوازدهم رياست جمهوري پیش از ظهر امروز ۲۵ اردیبهشت در نشستي خبري در خبرگزاري ايسنا با اشاره به اينكه خيلي ها تلاش كردند اين دوره از انتخابات طوري برگزار شود كه دولت يازدهم نتواند به كار خود ادامه  دهد، اظهار داشت: برخي از رسانه هاي خارجي در اين ميان در خارج از كشور با جلوه دادن بيهودگي موضوع برجام می خواهند انتخابات ايران به چالش بكشند و سعي كردند بحث ساخت بمب اتم را به ميان آورند و اين در حالي است كه رهبري در اين زمينه گفتند كه چنانچه شرايط به ضرر ما باشد در اين معاهده ببازيم بهتر از اين است كه آن را امضا كنيم.

وي ادامه داد: برخي از عناصر ضدانقلاب سعي دارند با استفاده از رنگ بنفش اشاره كنند كه ما با دولت يازدهم هستيم درحالي كه چنين چيزي موجوديت ندارد، بنابراين در اين راستا مردم بايد هوشيار باشند.

هاشمي طبا درباره اينكه با اصلاح طلبان مذاكره اي قبل از ثبت نام كرده است يا خير؟ گفت: من با هيچ اصلاح طلبي مذاكره نكردم و به طور مستقل حضور يافتم.

هاشمي طبا در پايان گفت: اميدوارم همه در روز جمعه در انتخابات حضور پيدا كنند و دولت تدبير و اميد راي لازم را بياورد و مشتي بر دهان تمام كساني باشد كه از خارج از كشور سعي در خراب كردن دولت دارند./۸۱۶/ ۲۰۲/ص

ارسال نظرات