۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۴۹۶۹۸۴
زاکانی مطرح کرد؛

مسند اجرایی کشور جای خدمتگزاران مردم است نه قدرت طلبان

نماینده سابق مردم تهران با بیان این که مسند اجرایی کشور جای خدمتگزاران مردم است نه قدرت طلبان، گفت: کسی باید رییس جمهور شود که ملاک‌ها و شاخصه‌های پایبندی به اصول انقلاب اسلامی را داشته باشد.
علیرضا زاکانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، علیرضا زاکانی امروز در نشست روشنگری بسیجیان حوزه قاسم(ع) سپاه غدیر تبریز با بیان اینکه باید کسانی را انتخاب کرد که فقر و نداری را چشیده باشند، اظهار داشت: امام راحل گفت مسؤولانی را انتخاب کنید که مردم را درک کنند.

وی ادامه داد: کسانی بر مسند خدمت قرار خواهند گرفت که مردم را درک کنند، وگرنه بدون درک و شناخت از مردم برای خود تلاش خواهند کرد، مسند اجرایی کشور جای خدمتگزاران مردم است نه قدرت طلبانی که طعم فقر و نداری را نچشیده باشند.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ترویج تبعیض در جامعه، ادامه داد: تبعیض جامعه را به سمت بحران خواهد کشاند و عامل ناهنجاری در عرصه‌های متعدد جامعه خواهد شد و مشکلات مختلفی در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و امثال آن خواهد شد.

وی با بیان اینکه کشور باید با نگاه به دورن به سمت پیشرفت و توسعه حرکت کند، گفت: امروز در کشور دو نگاه متفاوت وجود دارد که یکی نگاه به خارج از کشور و نگاه دوم نگاه به توانمندی داخلی است، باید بدانیم با ظرفیت‌ها و امکانات موجود در داخل کشور می توان کشور را در مسیر توسعه قرار داد.

زاکانی ادامه داد: کشوری که تنها یک درصد از کل جمعیت جهان را در اختیار دارد دارای بیش از شش درصد از منابع و ذخایر طبیعی خدادای است، در شرایط چنین کشوری باید وضعیت بهتر از وضع کنونی باشد، رکود و بحران در کشور غیر قابل تحمل است.

وی با بیان اینکه کسانی باید انتخاب شوند که ملاک‌ها و شاخصه‌های پایبندی به اصول نظام و انقلاب اسلامی را داشته باشند، افزود: باید عمل به اصول انقلابی و آرمان‌های امام راحل در رأس اندیشه‌های فرد منتخب باشد، انقلابی گری در کاندیدا یک اساس است.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با حرف درمانی و امیدبخشی نمی توان کاری انجام داد، باید شعار سال یعنی تولید و اشتغال با کنار رفتن دولت از مقابل تولیدکنندگان تحقق یابد، بنابراین لازم است به اصل 144 قانون عمل شود./۸۵۴/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات