۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۴۹۶۹۲۰
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

شرکت در انتخابات تکلیف است

مدیر حوزه های علمیه لرستان شرکت در انتخابات را تکلیف خواند و گفت: این حضور باید با بصیرت و هوشیاری همراه باشد و در انتخاب اصلح دچار گمراهی نشویم.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

حجت الاسلام علی میناپور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، شرکت در انتخابات را یک تکلیف عنوان کرد و بیان داشت: اگر این حضور همراه با دقت، بصیرت، آگاهی و به دور از احساسات باشد به تکلیف الهی عمل می شود.

وی با اشاره به وجود مشکلات در جامعه افزود: رفع مشکلات بیکاری، رانت خواری و مشکلات معیشتی مردم با شعار و کاغذ حل نمی شود و برطرف سازی این مشکلات نیاز به اقدام و عمل در سایه صداقت در عمل و گفتار دارد.

مدیر حوزه های علمیه لرستان مجاهدت و تلاش در راستای رفع این مشکلات را وظیفه ای همگانی خواند و گفت: در این زمینه مسؤولان اجرایی باید روحیه جهادی داشته باشند.

وی با اشاره به نقش آفرینی جوانان در دوران هشت سال دفاع مقدس که در سایه ایمان، تقوا، تلاش و مجاهدت افتخار آفرین بودند، اظهار داشت: امروز نیز با تکیه بر نیروی جوان و استفاده از توانایی این قشر باید در جهت رفع مشکلات کشور گام برداشت و این مهم باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

حجت الاسلام میناپور با بیان اینکه مشکلات مردم با جناح بازی حل نمی شود، خاطرنشان کرد: واقعیتهای جامعه حاکی از این است که مشکلات همچنان باقی است، مردم با انتخاب اصلح باید فردی را انتخاب کنند که بتواند گامی در جهت رفع این مشکلات بردارد.

وی با اشاره به وضعیت بیکاری در کشور، تعطیلی کارخانه ها، مشکلات عرصه صنعت و کشاورزی و وجود طرحهای روی زمین بیان داشت: با مدیریت صحیح می توان با استفاده از امکانات و ظرفیتهایی که در عرصه های مختلف است در جهت کاهش مشکلات اقدام کرد.

مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به اینکه در سالهای گذشته توفیقی چندان مهم در زمینه رفع مشکلات کشور صورت نگرفته است، اظهار داشت: امید است در دولت آینده قدمهای مثبتی برداشته شود.

فعالیت رسانه ها جهاد فرهنگی است

وی در پایان فعالیت رسانه ها را کار فرهنگی خواند و افزود: جهاد فقط به منظور اسلحه در دست گرفتن نیست، فعالیت اصحاب رسانه جهاد فرهنگی است و نقش شما در خدمت به ارزشهای الهی بسیار اثرگذار است./302/9459/ب1

ارسال نظرات