۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲
کد خبر: ۴۹۶۸۳۴
امام جمعه درمیان:

معدن کاران در کشور کار جهادی انجام می دهند

امام جمعه درمیان با بیان اینکه معدن کاران در کشور کار جهادی انجام می دهند، گفت: هیچ کاری ننگ نیست و باید از نظر فرهنگ به مرتبه ای برسیم که اگر کسی از پسر بچه و یا دختر بچه ای سوال کرد پدرت چه شغلی دارد پسر بچه با افتخار بگوید پدرم کارگر است.
امام جمعه درمیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، مراسم هفتمین روز درگذشت کارگران معدن یورت آزادشهر استان گلستان امشب با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی و جمعی از کارگران استان در مصلی ابوالفضلی بیرجند برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی، امام جمعه درمیان در این مراسم اظهار داشت: متاسفانه عدم فرهنگ کار در برخی انسان ها یکی از معضلات بزرگ کشور است و برخی تنها به دنبال شغل هستند اما نمی خواهند کار کنند.

وی با بیان اینکه معدن کاران در کشور کار جهادی انجام می دهند، گفت: هیچ کاری ننگ نیست و باید از نظر فرهنگ به مرتبه ای برسیم که اگر کسی از پسر بچه و یا دختر بچه ای سوال کرد پدرت چه شغلی دارد پسر بچه با افتخار بگوید پدرم کارگر است.

امام جمعه درمیان به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و افزود: باید با حضور پرشور در انتخابات دشمنان نظام را مایوس کنیم و آن کسی که درد مردم را بهتر می داند را انتخاب کنیم.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: در انتخابات برد و باخت نداریم و پیروز انتخابات مردم هستند که با حضور پرشور خود ثابت می کنند پای آرمان های نظام اسلامی ایستاده اند./۲۰۳/۸۸۰/ب۱

ارسال نظرات