۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۴۹۶۱۵۴
معاون تهذیب حوزه علمیه کنگاور:

حضور در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است

معاون تهذیب حوزه علمیه کنگاور گفت: ملت ایران در انتخابات سال ۹۶ همچون دوره های گذشته با مشارکت همه جانبه مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.
حجت الاسلام علی امیدی نژاد

حجت الاسلام علی امیدی نژاد، معاون تهذیب حوزه علمیه شهرستان کنگاور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: انقلاب اسلامی و مکتب امام خمینی(ره) که برگرفته از اسلام ناب محمدی است، برای برنامه های یک جامعه برنامه ای منظم و مدون دارد.

معاون تهذیب حوزه علمیه شهرستان کنگاور تصریح کرد: امنیت، اقتصاد و فرهنگ در هر جامعه جزء مؤلفه های مهم و اساسی آن کشور است، مکتبی می تواند پیشرو باشد که این سه مؤلفه را با هم پیش ببرد.

وی در ادامه افزود: دین مبین اسلام در شبه جزیره عرب از سوی پیامبر اکرم(ص) رشد یافت و سه مؤلفه اقتصاد، فرهنگ و امنیت را دارا بود و در زمینه نظامی توانست ابرقدرت های روم و ایران را به چالش بکشاند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: در زمینه اقتصادی برنامه های ایجابی همچون خمس و زکات و تحریم ربا توانست وضعیت اقتصادی را بهبود بخشد و مؤلفه آخر نیز پس از گذشت سالها همچنان فرهنگ اسلام ناب محمدی در تمام جهان ریشه دوانده است.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: انقلاب اسلامی توانسته در بُعد نظامی و امنیتی به برکت خون شهدا در جهان حرفی برای گفتن داشته باشد و ابرقدرت هایی همچون آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در برابر انقلاب اسلامی زانو بزنند.

حجت الاسلام امیدی نژاد گفت: در بعد اقتصادی دولتهای مختلف فرصت سوزی های زیادی کرده است، اگر انقلاب اسلامی روش کپی از نظام های سرمایه داری غرب را به جای تکیه بر توان و ظرفیت داخلی را بکار گیرد قطعأ نظام و انقلاب دچار مشکلات فراوانی خواهد شد.

وی ابراز داشت: اگر دولت اصلاحات به جای نگاه به بیرون و غرب و ترس از دشمنان انقلاب به گسترش سبک زندگی ایرانی اسلامی اهمیت می داد قطعأ وضعیت فرهنگی کشور در حد اعلایی بسر می برد.

معاون تهذیب حوزه علمیه شهرستان کنگاور تأکید کرد: متأسفانه عده ای حالت مطالبه گرانه به خود گرفته و می خواهند مسأله نفوذ را در کشور عادی جلوه دهند.

این مسؤول اظهار داشت: نگاه به غرب باید متوقف شود زیرا ترویج این مسأله قدرت اعتماد به نفس و توان جوانان متخصص و متعهد داخلی را خواهد گرفت و کشور را با مشکلات متعددی مواجه خواهد  کرد.

حجت الاسلام امیدی نژاد در پایان گفت: ملت ایران در انتخابات سال 96 همچون دوره های گذشته با مشارکت همه جانبه مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زده و امید آنها را نسبت به مسأله نفوذ و تسلط بر انقلاب اسلامی را ناامید خواهند کرد./۸۵۷/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات