۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۴۹۵۶۱۶

فعالیت تبلیغی مبلغان مدرسه علمیه امام صادق الوان در ایام شعبانیه

مدیر مدرسه علمیه امام صادق الوان گفت: مبلغان این مدرسه در مناطق سطح شهرستان الوان به ویژه مناطق محروم به فعالیت های تبلیغی اعیاد شعبانیه می پردازند.
نشست اعضای شورای عالی حوزه های علمیه با طلاب لنگرود

حجت الاسلام احمدکعب عمر، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) الوان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فعالیت مبلغان این مدرسه در ایام اعیاد شعبانیه، گفت: مبلغان این مدرسه را سازماندهی کردیم که در مناطق سطح شهرستان الوان به ویژه مناطق محروم به فعالیت های تبلیغی اعیاد شعبانیه پرداخته و این ایام مبارک را برای مردم تبیین کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) الوان از جذب بیست طلبه در سال تحصیلی جدید خبرداد و خاطرنشان کرد: طلاب این مدرسه فعالیت های متعددی در سطح مدارس و مساجد شهرستان جهت جذب جوانان علاقه مند به کسب علوم دینی داشتند.

این مقام مسؤول درباره فعالیت های پژوهشی صورت گرفته بیان داشت: مدرسه علمیه امام صادق شهرستان الوان از لحاظ تعداد ارسال مقالات در سطح استان مقام اول را کسب کرد که تعداد این مقالات به بیش از پنجاه مقاله می رسد و به عبارت دیگر بالای 90 درصد طلاب این مدرسه در زمینه ارسال مقالات فعالیت دارند.

حجت الاسلام کعب عمیر در رابطه با نبود امکانات جهت انجام کارهای پژوهشی در این حوزه اذعان داشت: متأسفانه نبود امکانات کافی کارگاه پژوهشی و عدم دعوت از اساتید جهت انجام امور پژوهشی طلاب را دچار مشکل کرده است اما با این حال خود طلاب در سطح علمی و پژوهشی بالایی برخوردار هستند.

وی با تشریح فعالیت های تهذیبی و اخلاقی این مدرسه گفت: به طور میانگین یک روز در هفته کلاس اخلاق برای طلاب برگزار می شود و اساتید در ضمن مباحث آموزشی به بیان روایات و نکات اخلاقی می پردازند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) الوان در پایان گفت: طلاب مدرسه هیأت فرهنگی و مذهبی در سطح شهرستان الوان بنا نهادند و همچنین در این مدرسه ادعیه و مناجات به صورت مستمر برگزار می شود./303/9453/ب1

ارسال نظرات