۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۴۹۵۴۱۱
رییس ستاد ارتحال امام در خوزستان خواستار شد؛

ضرورت تبیین اندیشه های امام از سوی ائمه جماعات

حجت الاسلام سپهر با بیان اینکه سراسر وجود امام تلاش برای خدا و سربلندی اسلام بود، گفت: تبیین اندیشه های امام خمینی باید از سوی ائمه جماعات صورت گیرد.
امام خمینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام لطف الله سپهر، رییس ستاد ارتحال امام خمینی(ره)  در خوزستان، در نشست استانی ستاد ارتحال امام خمینی(ره) که امروز در استانداری برگزار شد، با اشاره به حضور شهید مطهری برای دیدار با امام خمینی(ره) در فرانسه ابراز داشت: در این دیدار که در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفت، شهید بهشتی بیان می کند که هدف از این سفر آگاهی از آخرین نظریات امام امت و انتقال آنها به شورای انقلاب است.

رییس ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در خوزستان اظهار داشت: شهید مطهری در بازگشت امام را شخصی بیان می کند که در گفتار، صلابت مندانه و به سخنان خود ایمان کامل دارد؛ از این رو همه علما و فضلا اعتراف دارند که امام امت به دور از هوی و هوس سخن می گوید و تنها از روی تقوا و اندیشه الهی مطالبی را بر زبان می راند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد: شهید مطهری، امام را ایمان آورنده به مسیر پیروزی ملت ایران در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی، مؤمن فوق العاده به خداوند در نتیجه بخش بودن حرکت انقلابی، بنده مؤمن و مطلق خداوند بیان کرد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه امام راحل به ملت ایران و امت اسلام در همراهی با انقلاب اسلامی تا حصول پیروزی نهایی اعتقاد داشت، گفت: سراسر وجود امام خمینی(ره) تلاش برای خدا و امت اسلام بود و از انقلاب اسلامی و حاکمیت اسلامی مطالبه ای نداشت و خود را خادم ملت معرفی می کرد.

حجت الاسلام سپهر با بیان اینکه امام داشته های خود را برای انقلاب اسلامی و امت اسلام هزینه کرد، افزود: در راستای تجلیل از امام بزرگوار دو جلسه با اعضای ستاد و کمیته ها برگزار شد و در این جلسه بنا است تا دستگاه های دولتی گزارشی از فعالیت های اجرایی در 14 و 15 خرداد را بیان کنند تا با تهیه تفاهم نامه و جمع بندی عملکردها، کارنامه ای استانی برای شورای مرکزی ارسال کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تبیین اندیشه های امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد را از سوی ائمه جماعات خواستار شد و گفت: روز گذشته کمیته های 7 گانه تشکیل و برنامه های هر کدام مشخص شد و ان شاء الله با هماهنگی و همراهی اعضای کمیته ها و زیر مجموعه ها برنامه های مؤثرتری برگزار تا یاد و اندیشه امام به نسل های آینده منتقل شود.

رییس ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در خوزستان با بیان اینکه همه ساله در ماه مبارک رمضان در حوزه ورزش و جوانان جام رمضان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: تغییر نام این جام به جام امام خمینی(ره) به صورت یک مصوبه ابلاغ شود تا به عنوان یک نوآوری از استان خوزستان بازخورد ملی داشته باشد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان ارسال ابلاغیه به فرمانداران و بخشداران شهرستان ها را برای تشکیل ستاد ارتحال امام خواستار شد و افزود: اقلام تبلیغی از سوی ستاد ار اتحال را تا روزهای آینده در اختیار دستگاه های دولتی قرار خواهیم داد./202/9456/ب1

ارسال نظرات