۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۴۹۵۱۳۳
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان:

سپاه پرچمدار مبارزه با نظام سلطه است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اطاعت از ولایت را شاخصه اصلی سپاه عنوان کرد و گفت: سپاه پرچمدار مبارزه با نظام سلطه است.
سپاه پاسداران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان ظهر امروز در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه در سپاه لرستان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی برگزار شد، گفت: سپاه پاسداران نهادی مردمی از بطن جامعه است.

وی با بیان اینکه سپاه پرچم مبارزه با نظام سلطه را عهده دار است، افزود: این نهاد مقدس حافظ ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به تلاش سپاه برای حفظ و برقراری امنیت، بیان داشت: برای برقراری امنیت و آسایش در کشور به دور از مسائل مختلف جامعه تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه از شاخصه های اصلی و مهم سپاه اطاعت از ولایت فقیه است، خاطرنشان کرد: در این راستا نیروهای سپاه با حفظ وحدت و اتحاد و با پیروی از ولایت در راستای دفاع از آرمانهای امام(ره)، رهبری و ولایت گام برمی دارند.

حجت الاسلام جلیلیان با اشاره به نقش سپاه در عرصه سازندگی، یادآور شد: پس از جنگ تاکنون از سپاه در همه زمینه های سیاسی، نظامی، فرهنگی و اجتماعی خواسته شده که حضور داشته باشد و این نهاد به خوبی و بدون هیچ چشم داشتی ایفای نقش کرده است.

وی در ادامه اظهار داشت: با توانمندی های سپاه سایه تحریم ها به ویژه در عرصه موشکی از کشور برداشته شده است.

حضور مردم در انتخابات خنثی کننده هجمه های دشمنان است

حجت الاسلام جلیلیان در بخش دیگیری از سخنان خود با اشاره به بحث انتخابات، خاطرنشان کرد: امروز دشمنان از حضور مردم در صحنه ها وحشت دارند.

وی حضور حدکثری مردم در انتخابات را خنثی کننده هجمه ها و توطئه های دشمنان در عرصه های گوناگون عنوان کرد و گفت: این حضور باید در زمینه بصیرت و هوشیاری صورت گیرد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه وجود مشکلات رفاهی و معیشتی و بیکاری زیبنده این مردم نیست، اظهار داشت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید به فکر مشکلات معشیتی این مردم همیشه در صحنه باشند./9451/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات