۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۴۹۵۰۶۱
امام جمعه همدان:

در خطوط قرمز نظام با کسی تعارف نداریم

آیت الله طه محمدی با بیان این که رهبر معظم انقلاب از شعار برخی نامزدهای انتخاباتی در شهرستان ها ناراحت هستند، گفت: مردم با کسی که به خط قرمزهای نظام توجه نداشته باشد، رودربایستی ندارند.
امام جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، امام جمعه همدان در دیدار با اعضای ستاد حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی که شب گذشته انجام شد با اشاره به اهمیت انخاب اصلح در جامعه، گفت: امروز مسأله کارآمدی مطرح نیست بلکه امروز مساله اصلی تقویت نیروهای انقلابی است.

وی خاطرنشان کرد: برای موفقیت باید نخست آسیب ها دیده شود و در نقطه دوم باید ستادها و مبلغان را از افراد باهوش استفاده کنیم، چرا که امام علی(ع) فرمود دشمن دانا بهتر از دوست نادان است.

امام جمعه همدان افزود: امام صادق(ع) فرمود سه بار نقشه قیام علیه خلفای جور کشیدم و شیعیان ساده نقشه را لو دادند و اوضاع برای شیعیان بدتر شد.

وی خاطرنشان کرد: از دشمنان نکات زیادی یاد گرفته ایم و باید دید که در باطل خود چقدر فعال و با برنامه هستند و ما برای فردای خود کاری نکرده ایم، امام آنها برای پنجاه سال دیگر برنامه های دقیق دارند و باید نقط ضعف و قوت افراد دیده شود.

امام جمعه همدان در ادامه خاطرنشان کرد: امام فرمود که حکمت را باید از دل کافران بیرون کشید و باید توحه داشت که شیطان در کمین خوابیده است.

وی با اشاره به این که املا، انشا، نگاه و احترام و ادب دز انتخابات بسیار مهم است، گفت: رفتار به گونه ای باشد که بهانه به دست دیگران ندهیم  و نتیجه عکس بدست بیاوریم.

آیت الله طه محمدی گفت: رهبر معظم انقلاب از شعار برخی نامزدهای انتخاباتی در شهرستان ها ناراحت هستند و برخی باید به گفتارشان توجه کنند و موضع خود را مشخص کنند و مردم با کسی که به خط قرمزهای نظام توجه نداشته باشند، رودربایستی ندارند.

وی ادامه داد: حجت الاسلام رییسی را از هر بُعد قبول دارم و ایشان استعداد درخشانی دارند که مورد توجه رهبری هستند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: نباید به گونه ای رفتار کنیم که طرفداران دیگر جناح را نسبت به نظام اسلامی دلزده نکنیم، چرا که همه زیر چتر نظام اسلامی تعریف می شوند.

وی ابراز داشت: در مسائل حساس نظام با کسی مزاح نداریم و باید افراد برای رضای خدا وارد شوند و در زمان چالش در انتخابات باید مراقب بود که نیت الهی خارج نشویم./۹۷۹/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات