۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۴۹۴۹۴۹
امام جمعه پلدختر:

ضرورت ترویج آثار شهید مطهری بین نسل جوان

امام جمعه پلدختر بر ضرورت ترویج آثار شهید مطهری بین نسل جوان تأکید کرد و گفت: تبیین و ترویج این آثار در راستای بصیرت افزایی بین نسل جوان بسیار مؤثر است.
امام جمعه پلدختر

حجت الاسلام محمد سوری امام جمعه پلدختر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت ایام شعبانیه بیان داشت: شعبان ماه شریفى بوده و این ماه فرصتی مناسب برای راز و نیاز است.

وی ماه شعبان را مقدمه ای برای ورود به رمضان خواند و افزود: در این ماه انسان با خودسازی و تزکیه نفس خود را برای ورود به ماه مبارک رمضان آماده می کند.

امام جمعه پلدختر با تأکید بر اینکه نباید از فضیلت دعا و نیاش در ماه شعبان غافل شد، خاطرنشان کرد: با تبیین سیره و سنت اهل بیت(ع) و ائمه معصومین در این فرصتها باید نسل جوان را در برابر هجمه های دشمنان آگاه ساخت.

وی در ادامه با گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری بیان داشت: این استاد بزرگوار نقش بسزایی در ایجاد روشنگری در جامعه داشته است.

حجت الاسلام سوری با تأکید بر ضرورت تبیین آثار شهید مطهری در جامعه به ویژه برای نسل جوان بیان کرد: تبیین و ترویج این آثار در احیای فکر دینی اصیل اسلامی بسیار نقش آفرین است.

وی تبیین و ترویج آثار شهید مطهری را نیاز امروز جامعه دانست و گفت: تفکر در این آثار عمیق در راستای روشنگری و بصیرت برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان مؤثر است.

امام جمعه پلدختر در ادامه با اشاره به اینکه سالروز شهادت استاد مطهری به نام روز معلم نام گذاری شده است، افزود: معلمان مجریان آموزش عمومی در جامعه هستند.

وی با تأکید بر ضرورت قدردانی از زحمات معلمان خاطرنشان کرد: نقش معلمان همان نقش انبیا است و این قشر در تربیت و هدایت نسلهای آینده جامعه نقش آفرین هستند.

حجت الاسلام سوری با اشاره به اینکه نخستین قشر تأثیرگذار بر دانش آموزان و الگوی آنان معلمان هستند، اظهار داشت: شهید مطهری الگوی معلمان و این قشر نیز بهترین الگوی تربیتی دانش آموزان هستند./945۹/۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات