۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۴۹۴۵۹۸
به مناسبت هفته معلم؛

نمایشگاه کتاب یار مطهر افتتاح شد

نمایشگاه بزرگ کتاب یار مطهر با بیش از ۵ هزار عنوان در کتابخانه مرکزی اهواز افتتاح شد.
نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نمایشگاه بزرگ کتاب یار مطهر با بیش از پنج هزار ظهر امروز با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و معاون سیاسی ـ اجتماعی استانداری در کتابخانه مرکزی اهواز افتتاح شد.

برهمین اساس علی حسین حسین زاده، معاون سیاسی اجتماعی استانداری، در آیین افتتاحیه نمایشگاه کتاب یارمطهر در جمع خبرنگاران با تبریک اعیاد شعبانیه، ابراز داشت: نهاد کتابخانه های عمومی در فعالیت های فرهنگی استان پیشقدم است و نمایشگاه مزبور در راستای برنامه های فرهنگی و در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی برگزار می شود.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری گفت: افزودن روزانه یک دقیقه به ساعات مطالعه در کاهش مشکلات و آسیب های اجتماعی که در جامعه رو به رشد است، مثمر ثمر خواهد بود.

این مقام مسؤول اظهار داشت: گسترش فرهنگ کتابخوانی و افزایش میانگین مطالعه در سطح کشور به کاهش آمار بزهکاری و آسیب های اجتماعی خواهد انجامید.

گفتنی است، در این نمایشگاه بیش از 5 هزار عنوان کتاب در زمینه های قرآنی، روانشناسی، رمان، ادبیات، اخلاق، شعر، دینی، تاریخی، هنری، سیاسی، درسی و همچنین تألیفات شهید مطهری با تخفیف 50درصدی در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

نمایشگاه کتاب یار مطهر از 10 تا 30 اردیبهشت ماه دایر خواهد بود و بازدیدکنندگان می توانند از ساعت 9 تا 22 کتاب های مورد دلخواه را تهیه کنند./9456/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات