۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۴۹۳۵۲۳
وزیر سابق دولت دهم:

جهانگیری در انتخابات دوازدهم در واقع دوپینگ سیاسی است

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حضور جهانگیری در انتخابات دوازدهم در واقع دوپینگ سیاسی است چرا که دولت روحانی در عرصه اقتصادی ضعیف بوده است و می خواهد با کمک یک کاندیدای ذخیره و ضربه گیر شانس رأی آوری خودش را بالا ببرد.
انتخابات دوازدهم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درمشهد، سید محمد حسینی، وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر 4 اردیبهشت در نشست « چشم انداز انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم» که در تالار امام رضا(ع) دانشکده پزشکی برگزار شد، ضمن عرض تبریک به مناسبت مبعث پیامبر اکرم(ص) گفت:در حال حاضر مردم به دنبال کسی هستند که اولویتش پس از انتخاب شدن برای ریاست جمهوری اقتصاد باشد.

وی با بیان اینکه یکی از معیارهای اصلی برای شناخت کاندیدا برنامه های آنان در حوزه اقتصادی است، تصریح کرد: با توجه به شعارهایی که در این چند سال اخیر مبنی بر چرخیدن چرخ سانتریفیوژها و چرخ اقتصاد داده شده است توقع مردم از برجام این شد که سرمایه گذاری خارجی در کشور انجام شود تا از حالت رکود خارج شویم.

به دلیل مشکلات اقتصادی، مشکلات اجتماعی هم سیر صعودی دارد

این فعال اصولگرا با انتقاد نسبت به این موضوع که این وعده ها تحقق پیدا نکرد، گفت: در شرایط فعلی به دلیل مشکلات اقتصادی، مشکلات اجتماعی هم سیر صعودی دارد که بخشی از آنها به مباحث معیشتی برمی گردد.

وی به برخی مشکلات اقتصادی اشاره و تصریح کرد: از مهمترین این مباحث واردات است که طبق گفته خود وزیر صنعت، در حال حاضر دو میلیارد دلار واردات پوشاک داریم و با این روند در دو سال آینده صنعت پوشاک تعطیل می شود و این مشکل به صورت مستقیم به دولت بر می گردد چرا که 70 درصد گمرک، وزارت اقتصاد و دارایی و بانک مرکزی مقصر است.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌برخی در دولت نمی خواهند تولید در کشور پا بگیرد چرا که منافع آنها در واردات است، تصریح کرد: اگر می گوییم که اقتصاد درست شود درمان و علاج فوری می خواهد.

فرافکنی های دولتی ها برای سرپوش گذاشتن ضعف ها درعرصه اقتصادی

این فعال اصولگرا با اشاره به فرافکنی های دولتی ها برای سرپوش گذاشتن ضعف ها در عرصه اقتصادی گفت: دولت یازدهم باید درباره عملکرد خودش در این عرصه در این چهار سال پاسخگو باشد نه اینکه به صورت مداوم بحث دولتهای گذشته را مطرح کند تا از پاسخگویی طفره برود.

وی با بیان اینکه ادعای دولت یازدهم مبنی بر ایجاد 700 هزار شغل در دورانی که هر روز کارخانه های ما در حال تعطیل شدن هستند، نمی تواند آمار درستی باشد، اظهارکرد: در واقع دولت فعلی توان دفاع از عملکرد اقتصادی خودش را ندارد و همه حرفهای انتخابات یازدهم را منکر شده است.

حضور جهانگیری در انتخابات در واقع دوپینگ سیاسی است

حسینی افزود: حضور جهانگیری در انتخابات دوازدهم در واقع دوپینگ سیاسی است چرا که دولت روحانی در عرصه اقتصادی ضعیف بوده است و می خواهد با کمک یک کاندیدای ذخیره و ضربه گیر شانس رأی آوری خودش را بالا ببرد.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به سستی و رخوت وزرای دولت یازدهم در انجام وظایف خودشان گفت: وقتی که رییس جمهور معاونان خودش را در مدت زمان یکسال نبیند در واقع برای رفع مشکلات کشور چاره اندیشی نشده است و این درحالی است که کشور نیاز به روحیه و مدیریت جهادی دارد.

وی ادامه داد: دولت یازدهم با این روحیه کاری اندک و با وجود اختلافاتی که در بین وزراء وجود دارد و از طرفی رییس جمهور هم برای آنها وقت نمی گذارد باعث افزایش مشکلات مردم شده است./934/ 201/ص

 

ارسال نظرات