۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۴۹۲۹۹۳
مدیر حوزه علمیه امام صادق خرمشهر خبرداد:

برگزاری دوره منطق مظفر در مدرسه علمیه خرمشهر

حجت الاسلام حیدری از برگزاری دوره یک هقته ای منطق مظفر و جذب بیست طلبه در سال تحصیلی جدید خبر داد.
مدرسه فیضیه

حجت الاسلام  علی حیدری، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز خاطرنشان کرد: تعداد طلاب رسمی مشغول به تحصیل در این حوزه 84 نفر هستند اما طلاب غیر رسمی 18 نفر و اساتید مدرسه نیز 17 نفر هستند.

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) خرمشهر درباره فعالیت های پژوهشی حوزه افزود: طلاب را ملزم کرده ایم که در پایان هرسال مقالات علمی تهیه و تحقیقات علمی انجام بدهند.

این مقام مسؤول درباره امور تهذیبی حوزه اذعان داشت: از لحاظ تهذیبی و تربیتی این حوزه در سطح بالایی قرار دارد و فعالیت های فراوانی صورت گرفته است.

حجت الاسلام حیدری در رابطه با زمان امتحانات این حوزه اظهار داشت: زمان برگزاری امتحانات این حوزه پیش از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

وی از تشکیل دوره منطق مظفر خبرداد و افزود: این دوره منطقی که همان درس منطق مظفر است که به مدت یک هفته الی ده روز و ازساعت پنج تا ساعت هفت ونیم عصر با حضور بیست طلبه برگزار خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) خرمشهر با تبیین هدف از تشکیل دوره منطقی افزود: هدف از تشکیل این دوره تقویت طلاب از لحاظ علم اصول و منطق است.

این مقام مسؤول درباره سطح اساتید حاضر دراین دوره ابراز داشت: اساتید این دوره در سطح سه هستند و محور تدریس اساتید همان منطق مظفر است.

حجت الاسلام حیدری در پایان نسبت به تعداد پذیرش طلاب در سال جدید گفت: در سال تحصیلی جدید حداقل 12نفر از میان متقاضیان دیپلم واجد شرایط در این حوزه پذیرش می شوند.//945۳/۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات