۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۴۹۲۹۴۷
مدیر حوزه علمیه قزوین:

حضور گسترده در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار است

حجت الاسلام عباسی با اشاره به ضرورت حضور گسترده ملت ایران در انتخابات، گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار است.
حجت الاسلام علی عباسی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علی عباسی، مدیر حوزه علمیه قزوین در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره) شهرستان تاکستان با اشاره به ضرورت حضور گسترده ملت ایران در انتخابات، گفت: دشمنان نظام دست بکار شده و درصدد کم رنگ نمودن حضور مردم در انتخابات هستند، اما ملت غیور و سلحشور ایران اسلامی با حضور گسترده و پرشور در انتخابات مشت محکم دیگری به دهان استکبار خواهد زد.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: مسؤولان باید با ایجاد بستر مناسب، برای حضور آگاهانه و پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی زمینه سازی کنند.

وی در ادامه افزود: دو شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» و «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» شعارهای اصلی مردم ایران در دوران انقلاب و پس از آن بود که نشان می‌ دهد ملت می‌خواهد مستقل باشد، در فضایی آزاد حرف خود را بزند و نظام مردم‌سالاری دینی بر پایه ارزش‌های اسلامی داشته باشد.

حجت الاسلام عباسی در ادامه با بیان اینکه ملت ایران همچنان پس از گذشت 38سال از پیروزی انقلاب، روحیۀ انقلابی خود را حفظ کرده است اظهار کرد: ملت ایران با حضور گسترده و باشکوه خود در انتخابات به دشمنان انقلاب نشان می‌دهد که ایمان و اعتقاد عمیقی به نظام دارد.

مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه دشمنان نظام با این هدف که افکار مردم را نسبت به انتخابات متزلزل کنند گفت: آنها مخالف حضور مردم در انتخابات هستند، اما ملت انقلابی و ولایی نشان می‌دهد که ایمان و اعتقاد عمیقی به نظام دارند و همیشه در همه حال در تمام صحنه‌ها حضور داشته است.

مدیر حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات گوناگون و در عرصه‌های مختلف این نظام اسلامی، همراه با اتحاد و انسجام ملی، سد محکم و نفوذناپذیری در برابر توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب است.

وی در پایان گفت: در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز باید تلاش شود افرادی برای انتخاب شوند که بتوانند در حوزه‌هایی مانند توسعۀ شهری، زیباسازی شهر و روستا صاحب ‌نظر باشند./873/۱۰۲/ب2

 

 

ارسال نظرات