۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸
کد خبر: ۴۹۲۰۴۳

هفدهمین یادواره شهدای مدرسه علمیه حقانی برگزار شد

هفدهمین یادواره شهدای مدرسه علمیه حقانی با حضور شخصیت‌های کشوری و حوزوی برگزار شد.
یادواره شهداء مدرسه علمیه حقانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، هفدهمین یادواره شهدای مدرسه علمیه حقانی شب گذشته با حضور شخصیت‌های کشوری و حوزوی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در آخرین شب برگزاری این یادواره آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در این مراسم حضور پیدا کرده و از دست‌اندر کاران و مسؤولان برنامه تقدیر کرد.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه در حاشیه برگزاری یادواره شهدا از نمایشگاه برپا شده با موضوع «کار تشکیلاتی مقدمه جهاد کبیر» بازدید کرد.

آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی در شب پایانی این یادواره گفت: هنگامی که انسان در یک منظومه قرار گیرد، نباید با آن درگیر شود، چراکه این عمل منجر به حذف او خواهد شد؛ البته ناگفته نماند که در این هنگام باید به روشنگری بپردازد و سعی کند با زیرکی، آن مجموعه را هدایت کند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به جریان سلب خلافت از امام علی(ع) عنوان کرد: ایشان برای حفظ وحدت، حکومت طاغوت را تحمل کردند، اما در عین حال به روشنگری و تربیت مردم پرداختند.

گفتنی است، در شب نخست این یادواره سردار مجید حسینی جانشین حفاظت اطلاعات سپاه با بیان اینکه امروزه به توسعه گفتمان «چرا در سوریه و عراق می‌جنگیم» نیازمندیم، گفت: ما باید گفتمان دفاع از حرم را به دفاع از مسلمانان جهان گسترش دهیم.

همچنین در شب دوم این مراسم یادواره شهدا، حجت‌الاسلام محمد مهدی ماندگاری رئیس موسسه روایت سیره شهدا با اشاره به اینکه در انتخابات پیش رو باید به کاندید اصلح رأی داده شود، گفت: مردم امروزه نیازمند شناختن ویژگی های یک کاندید اصلح هستند و تبیین این ویژگی ها بر اساس الگوهای اسلامی بر عهده حوزویان است./841/پ203/ی

ارسال نظرات