۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۴۹۱۶۳۸
رییس شورای هماهنگی مدیران آب و برق استان قم:

نرخ آب بها از مراکز مذهبی و دینی دریافت نمی شود

صادق پور با اشاره فعالیت های فرهنگی و تخفیفی وزارت نیرو برای جانبازان و افراد تحت پوشش کمیته امداد، گفت: امروز در کشور از هیچ مرکز مذهبی اعم از مسجد و حسینه و غیر آن آب بها دریافت نمی شود.
علی جان صادق پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جمعی از مسؤولان صنعت آب و برق استان قم پیش از ظهر امروز با حضور در بیت حضرت آیت الله علوی گرگانی با این استاد برجسته درس خارج حوزه دیدار و گفت‌وگو کردند.

علی جان صادق پور رییس شورای هماهنگی مدیران آب و برق استان قم در این دیدار با بیان اینکه آب و برق یکی از نیازهای ضروری در زندگی مردم و زیرساخت همه فعالیت ها است، اظهار داشت: این دو نعمت بزرگ هیچگاه امکان تعطیل پذیری ندارد و به همین جهت مسؤولان وزارت نیرو شبانه روز مشغول کار و فعالیت هستند.

وی آب و برق را از برکات انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: وزارت نیرو بعد از پیروزی انقلاب برای کل کشور این دو خدمت ارزشمند را تأمین کرده و در این زمینه موفق بوده است و به شکر خدا امروز در قم با توجه به تلاش هایی که صورت گرفته تمام جمعیت شهری و روستایی از نعمت برق و آب برخوردار هستند و حتی در بخش صنعتی و تولیدی هم مشکلی در این دو زمینه وجود ندارد.

صادق پور تأکید کرد: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی کل وزرات نیرو علی رغم اینکه یک صنعت جدید به شمار می رفت به استقلال رسیده و به طور کامل خودکفا شده است و به همین جهت باید بدانیم در دوران تحریم های ظالمانه بر علیه جمهوری اسلامی ما شاهد کوچکترین خدشه ای در این بخش نبوده ایم و  وزارت نیرو با افتخار در کل کشور و بویژه در استان قم کار می کند و شرمنده علما و مردم نیست.

وی با بیان اینکه در حوزه اشتغال در صنعت آب و برق هم تلاش های خوبی صورت گرفته است به فعالیت های دینی و فرهنگی وزارت نیرو اشاره و خاطرنشان کرد: امروز بیشتر مراکز اداری آب و برق استان قم نماز جماعت برپا می شود و در بخش هزینه آب و برق نیز جالب است بدانیم برای مراکز مذهبی از مساجد و حسینیه ها و حتی مراکز  آب بها  به صورت کامل رایگان است و حتی از مراکز مذهبی غیر اسلامی نیز هزینه ای دریافت نمی شود.

رییس شورای هماهنگی مدیران آب و برق استان قم در پایان افزود: همچنین برای افرادی که مشکلات مالی زیادی دارند و تحت پوشش کمیته امداد هستند و یا جانبازان و ایثارگران عزیز نیز تخفیفات جدی در نظر گرفته شده است و از بخش درآمدهای جاری وزرات خانه در استان قم در سال گشذته برای افراد تحت پوشش کمیته امداد چند مورد جهیزیه تهیه و اهدا شد./1330/پ202/ی

ارسال نظرات