۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۴۹۱۶۲۵
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

سرمایه گذاری از مباحث مهم در جهت ایجاد تولید و اشتغال است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی سرمایه گذاری را یکی از مباحث مهم در جهت ایجاد تولید و اشتغال دانست و گفت: باید شرایط در جامعه برای سرمایه گذاری سرمایه گذاران فراهم شود.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار انجمن کارفرمایان خراسان جنوبی اظهار داشت: تولید واشتغال مورد نیاز جامعه است و باید در جهت تولید و اشتغال تلاش شود.

وی سرمایه گذاری را یکی از مباحث مهم در جهت ایجاد تولید و اشتغال دانست و گفت: باید شرایط در جامعه برای سرمایه گذاری سرمایه گذاران فراهم شود و شرایط نباید به گونه ای باشد که سرمایه گذاران رغبتی برای سرمایه گذاری نداشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: کارفرمایان باید هر گونه خلأ قانونی یا قانون نارسا در بحث مشکلات کارگری و کارفرمایی را به صورت مکتوب به نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی گزارش کنند.  

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه مدیران و مسؤولان به مردم تعهد داده اند و مسؤولیت پذیرفته اند از این رو نباید کار مردم روی زمین بماند، تصریح کرد: مسؤولان بر اساس قانون در مقابل جامعه و مردم مسؤول هستند و باید پاسخگوی آن ها باشند.

وی با بیان اینکه اگر سرمایه گذاری در استان وجود نداشته باشد نه کاری خواهد بود نه کارفرمایی، ادامه داد: وقتی به مقصد می رسیم که به دنبال راه انداختن کار آحاد جامعه باشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: تسهیل کردن سرمایه گذاری در استان به نفع دولت، مردم و کارگران است و باید زمینه سرمایه گذاری در استان فراهم شود./203/880/ب1

ارسال نظرات