۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۴۹۱۲۹۱
فرمانده نیروی زمینی ارتش:

اقتدار نیروهای مسلح به برکت فرماندهی رهبری است

فرمانده نیروی زمینی ارتش از نقش بی بدیل فرماندهی رهبر معظم انقلاب، بصیرت و دانایی ملت ایران و اتحاد و همدلی نیروهای نظامی به عنوان سه مؤلفه اقتدار نیروهای مسلح نام برد.
امیر سرتیپ کیومرث حیدری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران، ارتش جمهوری اسلامی ایران را به عنوان ارتش ولایی، پا در رکاب، با تحرک، آب دیده و همیشه بیدار معرفی کرد.

وی که به مناسبت فرا رسیدن روز ملی ارتش درباره اقدامات و برنامه های نیروی زمینی ارتش سخن می گفت، از قرآن، رسول اکرم (ص)، ائمه اطهار (ع) و ولایت به عنوان صراط مستقیم نام برد و تصریح کرد: امروز ولی امر مسلمین صراط مستقیم مجسم ما است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ولی امر مسلمین با بصیرت الهی جامعه را به طرف رستگاری هدایت می کنند، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران ولایی است و در مسیر صراط مستقیم قرار گرفته است، چراکه ارتش در خدمت و رکاب ولایت است.

حیدری، وجود ولی امر مسلمین در رأس فرماندهی ارتش و نیروهای مسلح را مبارک خواند و تفاوت در مسؤولیت، تفاوت در مأموریت و تفاوت در سلسله مراتب را به عنوان سه تفاوت ارتش جمهوری اسلامی ایران با دیگر ارتش های دنیا مطرح کرد.

وی تصریح کرد که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به برکت فرماندهی رهبری به نیروهای مسلح قوی، قدرتمند، با اقتدار و اثرگذار در تمامی معادلات جهان بشریت تبدیل شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران مولود انقلاب اسلامی و خاستگاه فرهنگی و ایدئولوژیکی او اسلام، قرآن، سیره نبوی و سیره علوی است و امروز این آموزه ها را با ولایتمداری و ولایت محوری به منصه ظهور رسانده است.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در سایه ولایتمداری و ولایت محوری دارای ظرفیت های بی بدیلی است، از نیروی انسانی بالنده، متعهد، پا در رکاب و همیشه بیدار و عمل به تدبیر به عنوان ویژگی های برجسته ارتش نام برد.

حیدری گفت که تمام توان وجودی خود و نیروهای تحت امر را بسیج کرده ایم تا اگر فرمانی از سوی رهبر معظم انقلاب خطاب به ارتش و بالا بردن کیفیت ارتش مطرح شد زمین نماند.

وی نخستین مصداق اقتدار ارتش را برقراری امنیت کامل، پایدار و مطمئن کننده عنوان کرد و افزود: این امنیت بر خلاف خواسته و میل قدرت های بزرگ رقم خورده و مشت محکمی بر دهان آنها کوبیده است به طوری که در مقابل این امنیت پایدار منفعلانه عمل می کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش از نقش بی بدیل فرماندهی رهبر معظم انقلاب، بصیرت و دانایی ملت ایران و اتحاد و همدلی نیروهای مسلح که در نتیجه فرماندهی بی بدیل ولی امر مسلمین سرچشمه گرفته است به عنوان سه مؤلفه اقتدار نیروهای مسلح نام برد.

وی در پایان از تربیت نیروهای متحرک، هجومی و پرتوان که بتوانند طومار هر دشمنی را در کوتاه ترین زمان به خاک بمالند، چهار خط تولید گسترده در زمینه ساخت قطعات و ادوات راهبردی و دفاعی و خط تولید لوازم بالگرد به عنوان فعالیت های نیروی زمینی ارتش در سال جدید نام برد./920/ 202/ص

ارسال نظرات