۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۴۹۱۲۰۱
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

راه یابی طلاب لرستانی به مرحله کشوری المپیاد علمی

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان از راه یابی طلاب لرستانی به مرحله کشوری المپیاد علمی خبر داد و گفت: این مرحله از المپیاد علمی آبان ماه سال جاری برگزار می شود.
   خواهران طلبه

اکرم مهرابی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برگزاری المپیاد علمی در سه مرحله مدرسه ای، استانی و کشوری، بیان داشت: برگزیدگان مرحله مدرسه ای در مرحله استانی شرکت کردند.

وی با بیان اینکه برگزیدگان مرحله استانی به مرحله کشوری راه می یابند، افزود: در این مرحله دو نفر از طلاب مدارس علمیه خواهران لرستان به مرحله کشوری راه می یابند.

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان خاطرنشان کرد: اعظم گودرزی، از طلاب پایه پنج در مقطع سطح دو از مدرسه علمیه محدثه بروجرد و مریم اکبری از مدرسه علمیه ریحانة الرسول نورآباد، موفق شدند امتیاز لازم را در مرحله استانی کسب کنند.

مهرابی برگزاری المپیاد علمی را فرصتی برای رقابت سالم طلاب و ایجاد انگیزه در راستای تحصیل هدفمند در حوزه عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه هر سال المپیاد علمی با حضور پر شور طلاب برگزار می شود، خاطرنشان کرد: شناسایی استعداد طلاب و هدایت تحصیلی آنان از دیگر اهداف برگزاری المپیادهای علمی است.

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان در ادامه یادآور شد: مرحله کشوری المپیاد علمی حوزه های علمیه خواهران هشت آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی معافیت از آزمون برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر را از جمله امتیازات برگزیدگان مرحله کشوری در این المپیاد علمی عنوان کرد./303/9459/ب1

ارسال نظرات