۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۴۹۰۳۸۱
مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه:

طلاب و روحانیان مروج سنت قرض الحسنه باشند

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه طلاب و روحانیان باید مروج سنت قرض الحسنه باشند، گفت: با ترویج سنت قرض الحسنه قطعأ برکات الهی شامل حال جامعه شده و مشکلات نظام در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی نیز مرتفع می شود.
حجت الاسلام موسوی حجت الاسلام موسوی حجت الاسلام موسوی حجت الاسلام موسوی حجت الاسلام موسوی حجت الاسلام موسوی حجت الاسلام موسوی حجت الاسلام موسوی حجت الاسلام موسوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی، مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه ظهر امروز در جمع کارکنان بانک قرض الحسنه رسالت استان کرمانشاه با تقدیر از عملکرد این بانک، ابراز داشت: بانک رسالت در راستای تحقق بانکداری اسلامی گام بر می دارد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه تصریح کرد: افراد متدین باید سنت قرض الحسنه را در کشور ترویج داده و از بانکهای قرض الحسنه حمایت کنند تا علاوه بر ترویج سنت ائمه اطهار(ع)، بانکهای دیگر نیز برای حرکت به سمت قرض الحسنه و بانکداری اسلامی ترغیب شوند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: ترویج سنت قرض الحسنه برکت الهی را به همراه داشته و عمل به این سنت الهی همواره مورد تأکید ائمه اطهار(ع) است.

وی در ادامه بیان داشت: با ترویج سنت قرض الحسنه قطعأ برکات الهی شامل حال جامعه شده و مشکلات نظام در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی نیز مرتفع می شود.

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: باید مروج سنت قرض الحسنه بود و روحانیت نیز باید در منابر خود سنت رسول اکرم(ص) را ترویج داده و برای مردم تبیین کنند تا احکام دینی و الهی در بین مردم رواج یابد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه مطرح کرد: باید از اشتغال و تولید داخلی حمایت بیشتری صورت گیرد و این امر با همکاری بانکها میسر است.

این مسؤول بیان داشت: حمایت از مشاغل خرد موجب ایجاد اشتغال برای جوانان شده و چرخ تولید را به حرکت در می آورد، بنابراین باید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداشت و با حمایت از تولید داخلی، اقتصاد کشور را تقویت کرد./857/203/ب2

ارسال نظرات