۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۴۸۹۶۰۶
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مردم باید در تمام اقدامات و کارها سهیم باشند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مردم باید در تمام اقدامات و کارها سهیم باشند زیرا اقدامی ارزشمند است که مردم از آن بهره مند شوند و بتوانند در منافع آن سهیم باشند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار با رییس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی اظهار داشت: جبهه اقتصادی امروز در مقابل بیگانگان جایگاه بسیار ارزشمندی دارد.

وی با بیان اینکه مسائل اقتصادی یک جبهه مبارزه و ارزشمندی است از این رو باید اقدامات و دستاوردهای آن توسط رسانه ها منعکس شود، گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری برخی در مقابل بیگانگان اظهار ضعف کردند که با تلاش تلاشگران این ضعف تبدیل به قوت شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: برخی ها با اظهار ضعف های خود سبب تعطیلی کارخانه ها و به وجود آمدن رکود شده اند اما این کارخانه های تعطیل باید با اراده ای قوی فعال شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه جبهه اقتصادی از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به آن توجه شود، تصریح کرد: اقدامات انجام شده در بخش اقتصادی باید در رسانه ها منعکس شود تا مردم از این اقدامات آگاه شوند و باور آن ها در مقابل افرادی که آیه یأس می خوانند، تغییر کند.

وی ادامه داد: مردم باید در تمام اقدامات و کارها سهیم باشند زیرا اقدامی ارزشمند است که مردم از آن بهره مند شوند و بتوانند در منافع آن سهیم باشند.

مرتضی صفدری زاده، رییس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: مسائل اقتصادی و تولید و اشتغال در کشور از اهمیت بالایی برخوردار هستند و رهبر معظم انقلاب نیز بارها بر اقتصاد مقاومتی تأکید کردند.

رییس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با بیان اینکه نگاه عمومی به منطقه، جذب سرمایه گذار است، خاطرنشان کرد: برای رونق و ایجاد اشتغال راهی جز سرمایه گذاری نیست و سرمایه گذار می تواند تولید را رونق دهد./880/202/ب1

ارسال نظرات