۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۴۸۹۱۷۲
رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت:

فضای مجازی، فرصتی برای انتقال پیام دینی است

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان کوهدشت با اشاره به رشد و در حال توسعه بودن فضای مجازی، گفت: استفاده از این فضا بهترین فرصت برای انتقال پیام دینی و بصیرت بخشی بین نسل جوان است.
فضای مجازی

حجت‌الاسلام محمد جوادگراوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به هجمه های فرهنگی، گفت: امروز دشمن برای ایجاد انحراف فکری و اعتقادی در فضای مجازی فعال است و کارهای تشکیلاتی انجام می‌دهد.

وی افزود: در راستای اثرگذاری فعالیت تبلیغی در فضای مجازی باید برنامه‌های منسجمی داشته باشیم تا موضوعات مربوط به حوزه دینی و فرهنگی را در این فضا منعکس کنیم.

حجت الاسلام گراوند یادآور شد: با توجه به اینکه چندین میلیون سایت و وبلاگ در عرصه تخریب حوزه دین فعالیت می‌کنند، باید هم تراز مناسبی در ارتباط با این موضوع ایجاد کنیم تا بتوانیم به تبلیغ مناسب دین در عرصه فضای مجازی بپردازیم.

رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت با بیان اینکه فضای مجازی، فرصتی برای انتقال پیام دینی است، خاطرنشان کرد: در عرصه کنونی فضای مجازی به دلیل توسعه‌ای که دارد و در حال رشد است، استفاده از آن در همه عرصه‌ها به ویژه در زمینه فرهنگی، دینی و قرآنی امری ضروری است.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به فرصت های فضای مجازی، عنوان داشت: با استفاده از این فضا باید فرهنگ اسلامی را به دنیا منتقل کرد.

حجت الاسلام گراوند با اشاره به اهداف شوم استکبار جهانی در زمینه جدایی جوانان از باور و اعتقادات دینی اظهار داشت: با ترویج و تبیین ارزشها و اشاعه احکام و دستورات دین می توان جلوی هجمه های دشمنان را گرفت.

وی در ادامه به برنامه های تبلیغی تبلیغات اسلامی کوهدشت اشاره و عنوان کرد: این نهاد فعالیتهای فرهنگی، قرآنی و دینی در فضای مجازی را انعکاس می دهد چرا که فضای مجازی بهترین فرصت برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان است.

ضرورت تربیت مبلغان متخصص برای فعالیت در فضای مجازی

رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت با اشاره به ضرورت فعالیت مبلغان در فضای مجازی برای تبدیل تهدیدها به فرصت، اظهار داشت: در این راستا باید مبلغان متخصص تربیت و پرورش داده شوند تا بتوانند تبلیغی اثرگذار داشته باشند./9459/302/ب2

ارسال نظرات