۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۴۸۸۰۵۰
رییس شورای شهر قم تأکید کرد؛

بسيج نيروهاي شهرداري قم براي خدمات رساني نوروزي

رییس شوراي اسلامي شهر قم بر بسيج نيروها و امكانات شهرداري براي خدمات رساني نوروزي به زائرين و همشهريان تأكيد كرد.
بیاتی رئیس شورای شهر قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ولي‌الله بياتي ضمن تبريك سال جديد، حضور خيل عظيم زوار و مسافران نوروز را در شهر قم مورد توجه قرار داد و اظهار كرد: از ماه‌ها قبل از سال جديد اقدامات و برنامه‌ريزي‌هاي خوبي صورت گرفته و پيش‌بيني‌هاي لازم براي ميزباني شايسته از مسافرين نوروزي صورت گرفته است.

وي با تاكيد بر لزوم فراهم‌آوري زمينه‌هاي لازم براي رفاه و آسايش همشهريان و مسافران در نوروز تصريح كرد: شهرداري با تشكيل ستاد تسهيلات زائرين و خدمات سفر و برقراري كميته‌هاي تخصصي و ويژه، ضمن تامين نظافت و پاكيزگي شهري، تمام نيروها و امكانات خود را به حالت آماده باش و بسيج براي خدمات رساني نوروزي در آورده است.

رئيس شوراي اسلامي شهر قم آماده باش ناوگان اتوبوسراني و تاكسيراني، نيروهاي خدمات شهري، ناوگان و تجهيزات تنظيف و پاكسازي شهري و... در ايام نوروز را يادآور شد و افزود: شهرداري امكانات خوبي براي ايام نوروز فراهم آورده و با تشكيل هشت ستاد اطلاع‌رساني در مناطق و فعال سازي سامانه ۱۳۷ اطلاع‌رساني به مسافرين را انجام مي‌دهد.

وي با تاكيد بر پيش‌بيني‌هاي صورت گرفته براي جلوگيري از چادرخواب در محدوده هسته مركزي شهر خاطرنشان كرد: خوشبختانه با اجراي طرح ويژه شهرداري در نوروز سال گذشته تجربه خوبي براي مديريت اسكان اضطراري در شهر به دست آمده و امسال نيز اقداماتي در اين زمينه پيش‌بيني شده كه اميدواريم به بهترين شكل اجرايي شود./872/د102/ج

ارسال نظرات