۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۴۸۷۶۲۵
امام جمعه بروجرد مطرح کرد؛

احیای ارزشهای دینی راهکار مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان

امام جمعه خرم آباد با اشاره به هجمه های فرهنگی و تلاش غرب برای ضربه زدن به باور و اعتقادات جوانان، گفت: تقویت، حفظ و احیای ارزشهای دینی راهکار مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان است.
امام جمعه بروجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، بعداز ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری مراسم اعتکاف که در دفتر امام جمعه بروجرد برگزار شد، گفت: اعتکاف از برنامه های نورانی در ماه رجب است.

وی با بیان اینکه از برکات پیروزی انقلاب احیای سنت های نبوی در جامعه بوده است، افزود: اعتکاف یکی از این سنتها است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه هر ساله مراسم اعتکاف با استقبال بیشتری از سوی مردم به ویژه جوانان برگزار می شود، بیان داشت: برگزاری این مراسم تأثیرگذار در دانشگاه ها اقدامی بسیار مؤثر است.

وی در ادامه یادآور شد: در سال گذشته مراسم اعتکاف در ۱۶ مسجد شهرستان بروجرد و با حضور پرشور جوانان مؤمن این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام ترابی برگزاری مراسم معنوی اعتکاف را فرصتی برای تقویت باورهای دینی و اعتقادی نسل جوان عنوان کرد و گفت: برگزاری مراسم معنوی همچون اعتکاف فرصتی برای تقویت و حفظ ارزشها است.

وی با تأکید بر ضرورت تقویت سنت الهی اعتکاف، بیان داشت: باید در جهت احیای این سنت الهی گام برداشت و نسل جوان و نوجوان را با ارزشهای دینی آشنا ساخت.

امام جمعه بروجرد با اشاره به هجمه های فرهنگی و تلاش غرب برای ضربه زدن به باور و اعتقادات دینی نسل جوان اظهار داشت: تقویت و احیای ارزشها راه مقابله با هجمه های فرهنگی است.

وی به امکانات و تلاش دشمن در جبهه جنگ نرم اشاره و عنوان کرد: دشمن با استفاده از امکانات روز و ابزارهای تبلیغاتی متفاوت تلاش می کند جوانان را از دین اسلام، اخلاق و معنویت دور کند.

حجت الاسلام ترابی برگزاری مراسم اعتکاف را راهکاری مناسب در راستای خنثی کردن تهاجم فرهنگی دشمن عنوان کرد و افزود: برای مقابله با آسیبهای اجتماعی حاصل هجمه های فرهنگی همه آحاد جامعه و مسؤولان وظیفه خطیری بر دوش دارند.

وی رسالت جمهوری اسلامی ایران را احیای دین خدا دانست و خاطرنشان کرد: مسؤولان باید در این زمینه کوشا باشند و با احیای ارزشها سدی در برابر هجمه دشمنان باشند./9459/203/ب2

ارسال نظرات