۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۴۸۶۸۴۵
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

صبر، راه پیروزی بر ظلم و بی‌عدالتی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: راه پیروزی بر ظلم و بی‌عدالتی ها صبر است و تکیه‌گاه صبر هدفمندی است چرا که هر انسان بی هدفی از درون تهی است.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در گردهمایی استانی مادران و همسران شهدا در مجتمع ایثار بیرجند اظهار داشت: امروز امنیت از مردم جهان گرفته شده است و این مسأله هرچند شدت و ضعف دارد اما در دنیا فراگیر شده است.

وی بیان داشت: امروز در کشورهای مختلف دنیا از یمن تا سوریه، لبنان تا عراق، فلسطین تا بحرین و حتی در کشورهای غربی ناامنی گریبان‌گیر انسان‌ها شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: این ناامنی در دنیا به سبب آن است که تسلیحات و امکانات جنگی در اختیار انسان‌های بی‌عاطفه، بی‌ایمان و نادان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد: وضعیت امروز جهان یک اتفاق نیست و در نتیجه یک جریان است که از بعد از وفات پیامبر اسلام(ص) و شکل‌گیری فتنه‌ها شروع شد، تا جایی که به حادثه کربلا رسید و امروز نیز ادامه دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی خاطرنشان کرد: دنیای امروز با وجود همه امکانات یک جهنم است چرا که عدل و عدالت در جهان نیست.

وی تاکید کرد: انسان زمانی که ستم می‌کند متوجه عملش نیست اما زمانی که فشار و ظلم بر خودش حاکم می شود بر سر عقل می آید و این ستمگران از جدایی از راه و مکتب اهل بیت پشیمان می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه انسان هدفمند مجهز به صبر است و بشارتی برای اهل ایمان می باشد که مقاومت کند تا پیروزی حاصل شود، ادامه داد: راه پیروزی بر این ظلم‌ها و بی‌عدالتی ها صبر است و تکیه‌گاه صبر هدفمندی است چرا که هر انسان بی هدفی از درون تهی است.

حجت الاسلام حسین معصومی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی نیز اظهار داشت: این مراسم  به مناسبت 22 اسفند ماه سالروز تأسیس بنیاد شهید و همچنین سالروز وفات حضرت ام البنین برگزار شده است و مادران و همسران شهدا از سراسر استان خراسان جنوبی در این مراسم حضور دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی بیان داشت: حضرت ام البنین مظهر کامل صبر، استقامت و ایثار بود که مادران و همسران شهدا ادامه دهنده راه ایشان و دیگر زنان بزرگ تاریخ هستند.

گفتنی است در پایان این مراسم از اسناد هویتی شهیدان محمد و غلامعلی بزرافکن رونمایی شد./202/880/ب1

ارسال نظرات