۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۴۸۶۸۲۹
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس:

وضعیت معیشتی مردم مطلوب نیست

پورابراهیمی با نامطلوب توصیف کردن وضعیت معیشتی مردم گفت: شاخص‌ها نشان می‌دهند که مردم از نظر درآمدی و معیشتی در وضعیت مطلوبی به سر نمی‌برند.
پور ابراهیمی

‌‌‌محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا درباره وضعیت اقتصادی و معیشتی موجود در جامعه، گفت: امروز شاخص‌ها نشان می‌دهند که مردم از نظر درآمدی و معیشتی در وضعیت مطلوبی به سر نمی‌برند.

وی افزود: متوسط درآمدی خانوراها نسبت به سال‌ها و سنوات قبل کاهش داشته است، بحث رکود نیز علی‌رغم تمام تلاش‌هایی که از سوی دولت یازدهم صورت گرفته همچنان پابرجا است. واقعیت امر این است که ما هنوز نتوانسته‌ایم از رکود خارج شویم.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت اشتغال، بیان داشت: نرخ بیکاری همچنان در جامعه بالا است، این نرخ در میان تحصیلکردگان عدد بالای 30 درصد را نشان می‌دهد و همین امر نگرانی‌های جدی را ایجاد می‌کند.

پورابراهیمی در پایان، گفت: نباید فضا را تیره و تاریک نشان داد، زیرا می‌توان در برخی از بخش‌ها امیدوار بود تا تغییراتی ایجاد شود، دولت نیز در قبال شرایط موجود به وظایف خود به صورت نسبی عمل کرده است./856/ 302/ص

ارسال نظرات